iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Loader en Cydia kan ik niet openen! (4.2.1) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/88747-loader-cydia-niet-openen-4-2-1-a.html)

bearj3w 10-04-11 02:03

Loader en Cydia kan ik niet openen! (4.2.1)
 
Lieve forumlezers.:d
Ik heb onlangs de nieuwe jailbreak 4.2.1 greenpois0n gedownload. (voor iphone 4 dus) Jailbreaken ging helemaal goed. Maar toen hij op nieuw opstartte zag ik geen cydia, maar alleen een Loader.
De loader klikte ik aan, maar wil helaas niet openen :(
Hij doet alsof hij hem opent voor een milliseconde, maar daarna zit ik meteen weer gewoon op mijn homescreen. Toen heb ik gelezen dat je redsn0w kan gebruiken om dit op te lossen.
Ik heb gekozen voor: Redsn0w 0.9.6 Rc12. (de nieuwste) en als firmware 4.2.1 gekozen.
Nu staat cydia er wel ook bij. (weliswaar is het icoontje gewoon volledig wit)
Maar deze kan ik ook niet openen, op de zelfde manier als de Loader.
Ik heb gereboot, ik heb greenpois0n opnieuw geprobeerd, maar nog geen veranderingen.:confused:
Ik wil mijn iphone toch wel graag jailbreaken, iemand oplossingen? (en kan ik cydia en loader verwijderen en unjailbreaken, zonder via itunes up te daten naar 4.3.1?) Want als me dat lukt, kan ik namelijk nog een keer van begins af aan opnieuw proberen te jailbreaken. (en voor 4.3.1 is nog geen untethered jailbreak)

Help!! Wie O Wie? :(:confused:
Dank u allen alvast.

nickholtus 10-04-11 07:44

Voor 4.3.1 is al een untethered jailbreak hoor

rvanhusen 10-04-11 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bearj3w (Bericht 662242)
Lieve forumlezers.:d
Ik heb onlangs de nieuwe jailbreak 4.2.1 greenpois0n gedownload. (voor iphone 4 dus) Jailbreaken ging helemaal goed. Maar toen hij op nieuw opstartte zag ik geen cydia, maar alleen een Loader.
De loader klikte ik aan, maar wil helaas niet openen :(
Hij doet alsof hij hem opent voor een milliseconde, maar daarna zit ik meteen weer gewoon op mijn homescreen. Toen heb ik gelezen dat je redsn0w kan gebruiken om dit op te lossen.
Ik heb gekozen voor: Redsn0w 0.9.6 Rc12. (de nieuwste) en als firmware 4.2.1 gekozen.
Nu staat cydia er wel ook bij. (weliswaar is het icoontje gewoon volledig wit)
Maar deze kan ik ook niet openen, op de zelfde manier als de Loader.
Ik heb gereboot, ik heb greenpois0n opnieuw geprobeerd, maar nog geen veranderingen.:confused:
Ik wil mijn iphone toch wel graag jailbreaken, iemand oplossingen? (en kan ik cydia en loader verwijderen en unjailbreaken, zonder via itunes up te daten naar 4.3.1?) Want als me dat lukt, kan ik namelijk nog een keer van begins af aan opnieuw proberen te jailbreaken. (en voor 4.3.1 is nog geen untethered jailbreak)

Help!! Wie O Wie? :(:confused:
Dank u allen alvast.


Even kijken op het forum is heel moeilijk staat in schreeuwende kop

Jailbreaken voor dummies: iPhone, iPod touch en iPad op iOS 4.3.1 - iPhone - iPhoneclub.nl

barry123best 08-05-11 15:10

heb er ook last van gehad. enigste mogelijkheid voor mij was opnieuw restoren en gewoon weer opnieuw proberen. Blijkbaar is er wat mis gegaan bij het jailbreak proces


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.