iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MobileRSS Reader in 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8895-mobilerss-reader-1-1-4-a.html)

ControlSje 08-03-08 13:57

@bluevoice
Bij mij werkt ook alleen de header. De enige manier om het artikel te lezen is door op het wereldbolletje te klikken dan wordt het artikel geopend in Safari.

bluevoice 08-03-08 19:06

Ik hoop dat iPhoneclub door alle drukte heen af en toe meekijkt :). Is het mogelijk om de RSS feed zo in te stellen dat het eerste deel van het bericht ook wordt getoont? Vroeger werkte dit overigens wel, nu sinds ongeveer 2 weken wordt enkel de header getoond. Alvast bedankt!

sjowol 09-03-08 03:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 78229)
Hehe, ik heb het opgelost via een post op Modmyifone.com.

my hero!:D
en quick check leert... alleen headers van iphoneclub :(

defisit 10-03-08 16:11

Ik heb de fix doorgevoerd zoals aangegeven op iFoonBlog maar het importeren van een opml lukt nog steeds niet. De opml wordt wel gezien door de applicatie maar vervolgens blijft de melding "Importing" oneindig lang staan.

Andere vraag, als het importeren gewoonweg niet lukt en handmatig toevoegen nodig is, in welke bestand worden de feed urls dan opgeslagen? Ik zou dan dit bestand in de toekomst kunnen gebruiken.

thanks

John.

bluevoice 10-03-08 19:48

Volgens mij worden de feeds opgeslagen in

/private/var/mobile/Library/Preferences/MobileRSS/rss.db

ControlSje 12-03-08 17:52

Goed nieuws...iPhoneclub heeft zijn RSS feed aangepast en nu komen ook de berichten en niet alleen maar de headers mee.:D

sjowol 12-03-08 17:55

yup ik zag het! thnx jp
maarreuh wat is een opml dan? (ja sorry dit is de eerste keer dat ik ooit iets met rss doe)

iCulture 12-03-08 18:04

Euh ja, dit heb ik gisteren weer helemaal gefixt :) Ik weet niet helemaal meer waardoor het nou ineens misging, maar het is in ieder geval weer zoals het hoort :D

ControlSje 12-03-08 18:07

Het is een bestand in een bepaald formaat waarin je RSS feeds kunt definieren. Dit betsand kun je dan importeren in je RSS reader, zodat je ze niet handmatig hoeft toe te voegen. (Zie Settings->Import Feeds)

ugene 13-03-08 21:49

Ik heb het nu ook aan de praat maar merk dat de feeds die ik zelf heb toegevoegd met webadressen steeds automatisch verversd worden, terwijl ik dit op manual heb ingesteld. Ik heb nu via Bossprefs edge uitgezet om dit te voorkomen maar dit moet toch anders kunnen?

bluevoice 13-03-08 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneclub
Euh ja, dit heb ik gisteren weer helemaal gefixt :) Ik weet niet helemaal meer waardoor het nou ineens misging, maar het is in ieder geval weer zoals het hoort :D

Thanks a million! ;)

bluevoice 14-03-08 09:26

Smart RSS 1.0 uitgebracht
 
MobileRSS blijft (heel vervelend) af en toe hangen en dan moet je 2 a 3 minuten wachten totdat het programma het weer doet. Soms leidt het tot een reboot van de iPhone. :(

Het goede nieuws is dat er sinds gisteren een betere en snellere RSS applicatie voor de iPhone beschikbaar is via de FrenchiPhone.com repository: Smart RSS 1.0.;)

Dit programma is pas bij de eerste versie en mist nog icoon-notificatie op springboard, het herschikken van de feeds en het automatisch importeren van feeds, maar valt zeker niet tegen. Vooral de overgangen zijn heel fraai uitgevoerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.