iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   (Swirly) MMS ervaringen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8919-swirly-mms-ervaringen.html)

thommieboy 18-03-08 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F (Bericht 83521)
Nu dus wel. Zie: SwirlySpace Blog

oke het is wel handig maar ik gebruik maar heel zelde mms :D

S.A.F 19-03-08 00:48

Ik kan via MobileFinder en MobilePreview helemaal niet in de map komen waar de ontvangen MMSjes zouden moeten komen. [SIZE=2]~/Media/MMSFiles OF /var/mobile/Media/MMSFiles kan ik niet openen.[/SIZE]

[SIZE=2]/var kan ik helemaal niet vinden en als ik ~/Media doe staat MMSFiles er niet tussen...[/SIZE]

[SIZE=2]Ik heb firmware 1.1.1 en snap er niks meer van waar die foto nu staat.
[/SIZE]

BelgianBull 19-03-08 00:51

heb je wel heropgestart (volledig uitzetten en terug aanzetten + pincode ingeven) dus niet even sluimeren en aanzetten...

S.A.F 19-03-08 01:05

Heb ik gedaan. Mapje MMSFiles staat er gewoon niet tussen! Ik heb firmware 1.1.1 maar dat maakt niets uit denk ik.

hansthart 21-03-08 21:55

kan met mijn iPhoneBrowser in de directories komen, echter geen commando's geven zoals in WinSCP. Die werkte niet, vandaar dat ik de iPhoneBrowser heb geinstalleerd.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat SwirlyMMS niet even openspringt en dan weer terug gaat naar de Springboard???

Greetz :cool:

tapijtkever 26-03-08 00:21

hoi daar ik wil ff kwijt dat het niet werkt heb het 2 x geinstaleerd en tel aan /uit gezet maar als ik op het icoontje druk opend hij en verdwijnt weer!!!???? inderdaad een progamma van .............niks!!!! no hard feelings!
tapijtkever

Jassie 26-03-08 00:24

Misschien ff op 0755 zetten via winscp.

ruubster 27-03-08 11:22

ik heb swirlyMMS 0.3.6 geinstalleerd, waarmee je volgens de site SwirlySpace Blog nu ook kan ontvangen (staat er vanaf 18 maart op). ik heb zelf KPN, maar ontvang nog niks... zijn er al positieve ervaringen van mensen met KPN voor mms'en met deze nieuwere versie?

jeffrey 30-03-08 00:16

Ik kan met HI MMS versturen, maar ook bij mij werkt het ontvangen van MMS nog niet. Heb me er verder nog niet in verdiept, dus ben eigenlijk wel benieuwd of het de moeite waard is om me er in te verdiepen of dat het gewoon niet werkt met HI.

hansthart 30-03-08 18:14

Het probleem is, echt een MMS is het niet, want ik kan met Swirly alleen maar een file versturen. Op elke andere simple gsm kan je tekst, een bestand, foto('s) en geluid versturen. Een oude motorola kan dat zelfs. Grote achterstand van Apple moet ik zeggen, dacht dat ze zo'n multimedia gigant waren.

Is er misschien nog andere software voor de MMS?

forum.bericht 30-03-08 19:57

[QUOTE=hansthart;89884]Grote achterstand van Apple moet ik zeggen, dacht dat ze zo'n multimedia gigant waren. [quote]

Inderdaad. Ik kwam er pas deze week achter toen ik een gemaakte foto wilde versturen dat het alleen via email kon. Waarom Apple dit niet kan? Geen idee, maar iemand moet dit toch over het hoofd gezien hebben.


Citaat:

Is er misschien nog andere software voor de MMS?
Inderdaad, Swirly is leuk maar is echt behelpen want het is veel te complex voor iets wat gewoon in de standaard opties had moeten zitten.

Stino 31-03-08 00:32

Ik heb nu een mms in de wachtrij staan maar hij wilt hem niet downloaden ! hij zegt dat de gprs instellingen fout zijn..
iemand raad?

Proximus...
heb de event.proximus.be en de mmsc...be/mms enzo

Armando 01-04-08 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 78014)
foto's die je ontvangt via mms komen in root/media/mmsfiles

als je de afbeelding verplaatst naar root/media/dcim/100apple kan je ze toewijzen aan contacten.

Hoe kan ik in deze map komen dan? Kan dat met mobile finder of mobile preview? En daarmee kan ik ze ook verplaatsen naar m'n filmrol?

bvd.

andycorp 02-04-08 18:42

hoe werkt Swirly eigenlijk? als ik em open ben il lost tav ontvangen van MMS-sjes.
versturen gaat wel. ik heb versie 3.8

Armando 03-04-08 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F (Bericht 84187)
Heb ik gedaan. Mapje MMSFiles staat er gewoon niet tussen! Ik heb firmware 1.1.1 maar dat maakt niets uit denk ik.

Staat er bij mij ook niet tussen, iemand al een oplossing?

Vonny 03-04-08 09:06

via mobilefinder tappen op ~ (naast het appeltje rechtsboven) dan Media -> MMSfiles

ondertussen is versie 0.3.8 er al :D

colliehome 03-04-08 10:03

Bij mij werkt het ontvangen prima. Net een foto van Australië gehad( mooi weer trouwens ;-) )

S.A.F 03-04-08 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vonny (Bericht 92073)
via mobilefinder tappen op ~ (naast het appeltje rechtsboven) dan Media -> MMSfiles

ondertussen is versie 0.3.8 er al :D

Ook dan staat MMSFiles er niet bij. Het probleem was denk ik dat het test MMSje dat ik ontvangen had niet (helemaal goed) is aangekomen waardoor het mapje MMSFiles er niet bij kwam te staan. Overigens zag ik mijn nieuwe test MMSje ook ergens BUITEN een mapje dat MMSfiles heette. Gewoon ff wat mmsjes naar jezelf sturen en wat in die mapjes kijken.

Arnoud 08-04-08 00:50

Ik heb vandaag de laatste versie van SwirlyMMS gedownload (0.3.8) en de instellingen voor t-mobile goed gezet, en... het versturen en ontvangen werkt! :)

Nu nog een browser inbouwen zodat je niet met mobileFinder/mobilePreview aan de slag moet, en dan zijn we helemaal blij...

Tijdens wat testjes met mobileFinder/Preview wel achter gekomen dat er ergens een bug in zit, want wel een foto die ik met de camera genomen heb gesloopt, waardoor deze alleen maar zwart weergaf, gelukkig had ik de foto al gedownload...

Air330 09-04-08 19:37

Ik heb SwirlyMMS 0.3.8 en kan verzenden en ontvangen via Mobilefinder.
Ik heb gelezen dat ik ook Mobile Preview moet installeren om de foto op normaal formaat te zien. Ik zie nu in MMSFiles alleen een zeer klein voorbeeld. Ook die staat er intussen op maar nog steeds een kleine foto.....

Weet iemand hoe ik de foto op een normaal formaat kan bekijken?

Of begrijp ik het gewoon niet en is dit hoe je een MMS bekijkt op een iPhone....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.