(Swirly) MMS ervaringen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog effe afwachten, dan komt er een versie voor FW 2.x.x News: SwirlySpace.com • View forum - News En hopelijk stapt app store mee in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog effe afwachten, dan komt er een versie voor FW 2.x.x
News: SwirlySpace.com • View forum - News En hopelijk stapt app store mee in de boot
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb de app gekocht omdat ik die vroeger vaak gebruikte maar sinds hem btalende was vond ik nog niet de tijd om dat in orde te brengen... nu dus wel gedaan, maar nu werkt hem niet meer. Vroeger wel (met dezelfde instellingen)... Hij zegt nu dat GPRS/EDGE moet aanstaan... maar ik heb dat helemal niet... en dat moest ook niet... want vroeger had ik dat ook niet... Wat doe ik fout?
ik werk met BASE en zit met een iphone 2G 1.1.4 THANKS ! |
|
|||
|
|||
edge is iets wat je wel hebt
staat bij je instellingen - algemeen - netwerk daar zie je een knop Mobiel datanetwerk =>(edge instellingen) |
|
||||
|
||||
ja, natuurlijk maar ik heb geen databundel... Edge staat ook via services altijd aan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat de enige optie om dit werkend te krijgen met een KPN abo, dat swirlymms aangepast moet worden. Inmiddels ook die supportdesk maar eens gemailed. Later meer... |
|
|||
|
|||
Als je Wi-Fi uitzet dan doet hij het wel als het goed is. Ik had het zelf ook...Ik zet Wi-Fi uit en voila ik kon versturen en ontvangen
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij tadeloos, zelfs als Wi-Fi aanstaat, bij t-mobile welliswaar.
snap niet dat apple dat niet standaard op de iphone zet. Had hem al op de 2G en nu op de 3g, voor mij die $8.00 dubbel en dwars waard |
|
|||
|
|||
Citaat:
MMS ontvangen op een iPhone met KPN abo kunnen we dus wel vergeten in de nabije toekomst... Hier de originele tekst van de KPN medewerker: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb alle opties ingesteld om als proximus-abbonee mms'en te kunnen ontvangen.. maar ik krijg altijd de fout " EDGE/3G/.. is not enabled bla bla bla "...
Ik krijg wel een mms aan, maar die kan ik dan gwn niet openen.. Weet iemand hier iets op? Alvast bedankt edit: ik heb hetzelfde probleem als VMachien dus enkele posts hierboven vermoed ik Laatst gewijzigd door Jumper2110; 10-12-08 om 19:43. |
|
|||
|
|||
Hai iedereen,
Ik heb al even zitten zoeken, maar heb nog geen antwoord kunnen vinden. Is er een manier om mms te ontvangen op een iphone 3g die niet unlocked is? Voor zover ik weet is er nog geen applicatie in de appstore, is er een andere manier om mms te ontvangen? Versturen is niet perse nodig. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
SwirlyMMS
Hallo,
Heb KPN Hi en werkt helemaal goed! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mms
|
|
|||
|
|||
t-mobile instellingen voor mms
MMSC: http://t-mobilemms proxy : 10.10.10.11.8080 APN : mms username: tmobilemms paswoord: tmobilemms image size medium Useragent : Nokia_N95 ( i.p.v. iphone werk niet met laste versie update) als je datum van je iphone gaan veranderen kun je onbeperkt gebruiken ( let op als je datum verander je youtube werk niet geeft fout melding "kan geen verbinding maken " Laatst gewijzigd door bulent11; 18-03-09 om 20:23. |
|
||||
|
||||
vaag !!
smirly mms deed het volop goed ! en snel enzo .. alleen 1 dag later kan ik niks meer versturen vertelt mij dat me instellingen verkeerd staan maar die staan gewoon goed ?? |
|
|||
|
|||
Ik zag dat er sinds vandaag versie 2.0 te krijgen is, je moet als licentiebezitter van versie 1 er toch voor betalen 6 us$.
Eerste impressie is dat de toevoegingen wel de moeite waard is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | egde | iPhone algemeen | 0 | 30-01-11 12:26 |
(Swirly) MMS instellingen | sossienl | Jailbreak apps en thema's | 117 | 23-10-09 12:57 |
Swirly mms | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-09 00:50 |
iPhone OS 3.0 instelling MMS Vodafone en ervaringen? | to_os | Archief | 1 | 13-06-09 16:08 |
|
|