iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia gaat open en dicht. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/89744-cydia-gaat-open-dicht.html)

iMafia75 22-04-11 22:33

Cydia gaat open en dicht.
 
Hoop dat iemand mij kan helpen.Ik had nocyfresh gedownload via cyfia maar nu elke keer als ik cydia wil openen sluit hij zich vanzelf.Heb nocyfresh al uitgezet maar nog niks.Kan iemand my aub helpen? ;-(

ps:ik heb geen ifile en de loader app had ik al verwijderd.Hoop niet dat ik een herstel moet doen en opnieuw moet jailbreaken maar hoor wel van jullie(hoop ik)

ButcherJF 23-04-11 08:39

Je iPhone uit- en weer aanzetten kan helpen. Doe evt. een harde reset.

iMafia75 23-04-11 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 667166)
Je iPhone uit- en weer aanzetten kan helpen. Doe evt. een harde reset.

Heb geprobeerd maar helaas... en nu? opnieuw jailbreaken?

w8 ik heb WEL ifile en ik kan via de pc op mn iphone in folders dus in var/lib enzo iemand oplossing?

machoman94 24-04-11 11:35

via diskaid op je computer, cydia.app verwijderen, en dan opnieuw jailbreaken misschien

iMafia75 24-04-11 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door machoman94 (Bericht 667467)
via diskaid op je computer, cydia.app verwijderen, en dan opnieuw jailbreaken misschien

Heb net gedaan... maar dan geeft greenpois0n aan als er allemaal teksten op mn iphone staan dat het is mislukt ofzo.Nu heb ik helamaal geen cydia meer en ik kan cydia er ook nie meer in krijgen :-( iemand aub hulp?

machoman94 24-04-11 12:00

hier heb je mijn Loader.app : Loader.app.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - download

probeer die via diskaid erop te gooien, met loader.app moet je dan cydia opnieuw kunnen instaleren

edit( bij rootfolder/ applications, daar moet je loader.app op zetten

iMafia75 24-04-11 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door machoman94 (Bericht 667477)
hier heb je mijn Loader.app : Loader.app.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - download

probeer die via diskaid erop te gooien, met loader.app moet je dan cydia opnieuw kunnen instaleren

edit( bij rootfolder/ applications, daar moet je loader.app op zetten

Ga nu ff kijken hoop dat het lukt bedankt alvast

Edit:helaas nu is het zo:ik open de loader app en dan sluit die weer zichzelf.:-( kan ik nog iets doen? of is het al 100% hopeloos

machoman94 24-04-11 14:09

umm, dat is jammer, maar dan zou ik ff in itunes reservekopie maken en screenshots van je instellingen maken en andere dingen, en dan herstellen op de zelfde firmware, dan opnieuw jailbreaken, denk dat dat het enigste is dat tot nu toe kan

iMafia75 24-04-11 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door machoman94 (Bericht 667536)
umm, dat is jammer, maar dan zou ik ff in itunes reservekopie maken en screenshots van je instellingen maken en andere dingen, en dan herstellen op de zelfde firmware, dan opnieuw jailbreaken, denk dat dat het enigste is dat tot nu toe kan


Ja... ik kijk wel want ik heb cydia eigelijk tog nie nodig ik heb alles al wat ik wilde alleen ik keek of er een andere manier was.. helaas maar als iemand nog iets weet zou die dan zo vriendelijk willen zijn om het hier te zeggen? bedankt

machoman94 24-04-11 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMafia75 (Bericht 667541)
Ja... ik kijk wel want ik heb cydia eigelijk tog nie nodig ik heb alles al wat ik wilde alleen ik keek of er een andere manier was.. helaas maar als iemand nog iets weet zou die dan zo vriendelijk willen zijn om het hier te zeggen? bedankt

ok, probeer anders voor de zekerheid je iphone opnieuw te opstarten, misschien doet loader.app het dan. is te proberen

iMafia75 24-04-11 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door machoman94 (Bericht 667543)
ok, probeer anders voor de zekerheid je iphone opnieuw te opstarten, misschien doet loader.app het dan. is te proberen

Nope ook niet en harde herstel ook nie:(Net weer gejailbreakd maar weer geen suc6 dan zie ik maar 1 oplossing en dat is herstellen.............

edit: ik heb zonet besloten te herstellen maar dan te downgraden naar 4.1.Ik zal jullie laten weten of het is gelukt(ofniet)

Edit2: en ja hoor het is gelukt ik zit op 4.1 ik zal hem later mischien nog wel jailbreaken bedankt voor jullie hulp er kan een slotje op


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.