//

vWallpaper probleem

vWallpaper probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone 4 met ios 4.1 en BB 02.10.04 uit Duitsland in mijn bezit. Er zit helaas ook een Duitse T-mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-04-11, 15:45
bignick1183 bignick1183 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard vWallpaper probleem

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 4 met ios 4.1 en BB 02.10.04 uit Duitsland in mijn bezit.
Er zit helaas ook een Duitse T-mobile simlock op die ik er graag af wil hebben maar dat is niet het probleem waar het om gaat...

Via Cydia winterboard geïnstalleerd een tijdje terug. Laatst vWallpaper erop gezet ook via Cydia. Na een paar leuke bewegende wallpapers te hebben bekeken sloeg het scherm vast bij een wallpaper genaamd wave ofzo. Het scherm reageerde niet meer en de thuis- en lockknop ook niet. Als ik hem reset door die knoppen 10 sec. in te houden doet hij het weer, totdat ik hem ontgrendel en hij die wallpaper weer wilt laden. Dan doet ie niks meer. Hierdoor kan ik hem dus ook niet eraf halen.

Herstelllen via Itunes wil ik liever niet want ik wil hem niet updaten voor de unlock. (ik weet dat ie er nog niet is maar ik wacht er wel op) "Shift" en herstellen met ios 4.1 doet ie ook niet: "De iPhone 402 bla bla kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194)."

Ik heb al veel forums bekeken maar ik word er niet echt wijzer meer van. Ik ben ook geen expert maar ik doe mn best...

Alvast bedankt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-11, 15:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Via SSH of iphonebrowser inloggen op je iphone en de map vWallpaper.app verwijderen uit root/applications

Of via terminal met apt-get remove
  #3  
Oud 28-04-11, 19:23
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Ik had ook zoiets met ilock je moet [als je SBSettings hebt]
In Safe-Mode gaan en dan de tweak verwijderen. Als dat niet werkt zoals bomans al zei ssh in je iphone en dan Vwallpaper verwijderen Suc6
__________________
All Your Need In Your Life Is An iDevice
  #4  
Oud 19-05-11, 15:11
lieeekke lieeekke is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

degene die dit bericht heeft geplaatst, is het jou wel gelukt om je duitse (tmobile) simlock er van af te krijgen? zo ja, hoe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vwallpaper crash springboard na update 4.2.1 tapijtkever Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 16:05
Vwallpaper/Vringtones Tr1bal Jailbreak apps en thema's 0 19-08-10 16:00
vwallpaper 3.1.3 landscape mode driess iPhone algemeen 0 19-07-10 19:38
vwallpaper op 3.1.3 kimvb Archief 2 07-03-10 17:26
vwallpaper crasht soms op 2.1 borgqueenx Jailbreak apps en thema's 9 19-02-09 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.