iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Bestaat er een app om je default apps te wijzigen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/90094-bestaat-app-om-default-apps-wijzigen.html)

Saidou 29-04-11 04:35

Bestaat er een app om je default apps te wijzigen?
 
Ik gebruik IbisMail i.p.v. Mail en 360 Browser i.p..v. Mobile Safari.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk was om deze programma's (+ andere) als standaard in te stellen voor bepaalde url's/bestandstypen.
Bestaat hier een Cydia app voor?


Groetjes


J-J

colliehome 29-04-11 08:35

Ik dacht het niet.

Off-topic
(Een grappige bedenking van mezelf is dat enkel-meestal- "Windows mensen" met een andere app willen werken dan de default. "Mac mensen" gebruiken de gekende apps wel.)

Heel het systeem is gemaakt op de samenwerking van hard - en software. Als je er een derde tussen gebruikt gaat er vaak wat mis. En dan klagen ze bij de fabrikant. *enkel MIJN bedenking


Roald 29-04-11 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 669062)
Ik dacht het niet.

Off-topic
(Een grappige bedenking van mezelf is dat enkel-meestal- "Windows mensen" met een andere app willen werken dan de default. "Mac mensen" gebruiken de gekende apps wel.)

Heel het systeem is gemaakt op de samenwerking van hard - en software. Als je er een derde tussen gebruikt gaat er vaak wat mis. En dan klagen ze bij de fabrikant. *enkel MIJN bedenking


Wat is dat voor vreemd en arrogant commentaar? Hoe oud ben je, 13? De omgang van mensen met een iPhone op delen in "Windows" en "Mac" mensen, wat is dat voor onzin... en dan ook nog proberen de "Mac" mensen een monopolie op de intellectualiteit toe te dichten... wat een ongekende loser ben je dan zeg. Denk je niet dat die apps er zijn opdat mensen ze kunnen gebruiken? Bovendien ken ik ook niemand die klaagt bij de fabrikant omdat een gedownloade app niet aan zijn/haar eisen voldoet. Ik vind persoonlijk dat veel Apple apps tekort schieten (SMS App: geen teller, Mail App: geen bijlages vanuit app, etc. etc.) en gelukkig zijn daar alternatieven voor. Wat zal het leven mooi zijn als je zo simplistisch kan denken als jij, gefeliciteerd.

cassie 01-05-11 16:41

standaard browser kun je aanpassen met het programma: BrowserChanger

mail en andere standaard programma's weet ik niet.

Saidou 01-05-11 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cassie (Bericht 669598)
standaard browser kun je aanpassen met het programma: BrowserChanger

Die had ik idd al gevonden, maar deze ondersteund de 360 browser nog niet.


Citaat:

mail en andere standaard programma's weet ik niet.
Als iemand hier een oplossing voor weet?

cassie 01-05-11 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saidou (Bericht 669601)
Die had ik idd al gevonden, maar deze ondersteund de 360 browser nog niet.

wanneer had je hem geprobeerd?
bij mij staat 360 browser nml wel in de lijst van browserchanger. (weet niet of het werkt maar staat wel in de lijst)

Saidou 01-05-11 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cassie (Bericht 669602)
wanneer had je hem geprobeerd?
bij mij staat 360 browser nml wel in de lijst van browserchanger. (weet niet of het werkt maar staat wel in de lijst)

Idd hij staat er tussen. Had hem nog niet geïnstalleerd omdat hij niet onder de beschrijving van de app stond.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.