Overal Wifi? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Is er misschien een cydia-app die je altijd wifi verbinding geeft? Soort 3G alleen voor de ipod touch 4g. Want als ik ooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Overal Wi-Fi?
Beste forumleden,
Is er misschien een cydia-app die je altijd Wi-Fi verbinding geeft? Soort 3G alleen voor de ipod touch 4g. Want als ik ooit op vakantie ga is er meestal geen verbinding waarvan ik gebruik kan maken. Ik had wel van een app gehoord die Wi-Fi verbinding kan kraken maar dat ga ik niet doen want dat mag niet Mvg, Gerben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
die een verbinding kan kraken? hmm, hoe?
|
|
|||
|
|||
Dus je wilt Wi-Fi verbinding zonder een Wi-Fi netwerk.. Nee dat gaat je niet lukken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het kan wel je moet het downloaden via cydia de programma heet : MyWi 4.0
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De TS heeft een iPod touch, dus geen 3G, en lijkt Wi-Fi voor dat apparaat te willen...
|
|||
|
|||
en verder met dat programma (MyWi) wat kun je verder mee doen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juni 2011 om 23:49 ---------- wat kun jullie mee doen dan met MyWi??????? |
|
||||
|
||||
Overbodig om te zeggen denk ik maar 'kraken' van Wi-Fi netwerken is inderdaad illegaal zoals je al in je eerste posting zegt. Surfen op onbeschermde Wi-Fi netwerken tijdens je vakantie kan trouwens gevaarlijk zijn; er zijn tegenwoordig gratis nep-netwerken, bijv. op Schiphol, die er op uit zijn informatie van bijv jouw creditcard gegevens te stelen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 juni 2011 om 08:42 ---------- Zet je 3G signaal om in een Wi-Fi netwerk waarop je bijv je iPad of Touch kan aansluiten. Moet je wel een iPhone hebben natuurlijk. Alternatief is een 3G modem die dit zelf doet, sim erin, en klaar. Even zoeken op forum. Je blijft echter met je hoge roaming kosten zitten in buitenland dus misschien handiger om een prepaid kaart te kopen of in een hotel Wi-Fi access te regelen. |
|
||||
|
||||
Kom op zeg... Overal Wi-Fi? Je ouders betalen niet voor niks voor een abonnement hoor!
Als je overal Wi-Fi zou kunnen krijgen zou het wel heel mooi zijn.
|
|||
|
|||
Ik vind het goed hoor, beter zonder WyWi, en geen hoofdpijn.
|
|
|||
|
|||
Wat je kan doen is een Mobile Wi-Fi aanschaffen bij Vodafone. Dit is een apparaatje wat een eigen Wi-Fi netwerk creëert. Echter dit is niet gratis je betaalt ook dan gewoon je abonnementskosten (moet een vodafone kaartje in) en in het buitenland betaal je behoorlijk. Maar misschien een idee. Overal gratis internetten is iedereen zijn droom maar de kans dat deze binnenkort uit gaat komen is zeer klein.
|
Labels |
3g verbinding, cydia, ipod touch 4g, jailbreak, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren en overal beschikbaar | EPCL | iTunes | 3 | 01-02-11 12:38 |
Overal internet | marlonk | Jailbreak apps en thema's | 3 | 02-08-09 22:07 |
Wi-Fi werkt overal behalve thuis | pieter0000 | Wi-Fi | 11 | 05-02-09 19:22 |
niet overal internet | tompeeters87 | Odido (T-Mobile) | 3 | 31-07-08 00:30 |
|
|