//

Cydia start niet op na JB 3.1.2 Blackrain

Cydia start niet op na JB 3.1.2 Blackrain discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb een iphone gekocht van iemand, daarna heb ik per ongeluk op oke gedrukt in itunes toen hij vroeg te updaten, terwijl ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-11, 19:15
TESHJR TESHJR is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Thumbs down Cydia start niet op na JB 3.1.2 Blackrain

Hi,

ik heb een iphone gekocht van iemand, daarna heb ik per ongeluk op oke gedrukt in itunes toen hij vroeg te updaten, terwijl ik dat dus niet wilde.
toen heb ik uiteindelijk na veel forums lezen het voor elkaar gekregen om de FW 3.1.2 er op te zetten en daarna te jailbreaken met Blackrain, nou moet ik alleen nog unlocken, maar als ik cydia na de JB opstart krijg ik een fout wat te maken heeft met het downloaden van de Packages en als ik Cydia sluit en weer opstart blijft hij hangen in reloading data..

Heeft toevallig iemand het zelfde probleem gehad en dus de JUISTE oplossing voor iphone (2G).

BTW. ik heb dus nog niets van Cydia kunnen installeren.

Thnx, Tes

Laatst gewijzigd door TESHJR; 06-05-11 om 19:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia start niet jacobla Jailbreak apps en thema's 24 22-04-11 11:34
iPhone: Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain melvin1976 Jailbreak 32 28-07-10 11:05
iPhone: Blackrain verdwenen waardoor Cydia ook iThomas Jailbreak 4 19-05-10 10:29
iPhone: iphone start steeds opnieuw op na blackrain missporto Jailbreak 12 21-04-10 08:59
Cydia start niet op. IphoneMitchell Archief 4 16-09-09 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.