iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Aantal vragen over lockinfo (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/91255-aantal-vragen-over-lockinfo.html)

m@ikel 18-05-11 13:17

Aantal vragen over lockinfo
 
goedemiddag!

ik heb sinds 2 weken mijn iPhone gejailbreakt en ben er heel blij mee, snap niet waarom ik dat niet veel eerder gedaan heb.
Voornamelijk omdat ik net als heel veel mensen graag informatie over me notificaties op me lockscreen wil hebben.

Nu heb ik lockinfo geinstalleerd met daarbij het "235 teehanlax lockinfo theme"

Echter geeft hij alleen op me lockscreen de tijd, datum en het weer van luxemburg aan(hoe kan ik dat instellen op een plaats in Nederland?)
En geeft hij alleen informatie over mail,sms,gemiste oproepen etc. als ik ook inderdaad een mail/sms/gemiste oproep etc. heb, terwijl het toch ook zo moeten kunnen dat deze blijven staan ook al heb je geen SMS/mail/gemiste oproep etc.

Via de instellingen van LockInfo staan ze gewoon op enabled in het lockscreen, dus ik snap niet waarom ik dit niet krijg op me lockscreen.

Ik heb diverse fora op internet afgezocht met betrekking tot dit probleem en ben niet tot de oplossing gekomen, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

alvast bedankt,
M@ikel

Bordyl 26-05-11 21:06

Op je eerste vraag: kan je via iFile of een PC-variant geen bestandje (vb. Functions.js, configure.js of iets dergelijks, sorry als extensie niet klopt) aanpassen? Normaal gezien zou je dat op die manier moeten configureren.

Tweede vraag: wees er zeker van dat 'always show header' bij elke plugin aanstaat, en eventueel ook 'auto-collapse'.

Hoop dat het je helpt :)

m@ikel 26-05-11 21:29

bedankt voor je reactie Bordyl.

maar als ik via instellingen naar de instellingen van lockinfo ga en dan vervolgens op plugins klik, kan ik bij geen enkele plugin die 2 opties selecteren die jij aan geeft.

Misschien moet ik maar eens proberen via een andere source lockinfo erop te zetten met het theme misschien dat ik ze dan wel kan vinden.

En waar kan ik die bestandjes vinden in iFile weet jij dat?

alvast weer bedankt!

Bordyl 26-05-11 22:31

Goh, ik moet je zeggen, mijn iPhone is 1,5 maand geleden gestolen en sindsdien ben ik noet echt meer verzeild in deze Jailbreakwereld. Ik wacht dus vol ongeduld op de Jailbreak van de iPad 2 :)

Maar je moet ergens via iFile tot bij de map 'Themes' geraken en daar je LockInfo Theme openen. Je kijkt wat rond in die folder tot je één van die twee bestandjes ziet staan. Daar kan je je voorkeuren instellen, dunkt me.

En voor LockInfo: heb je de nieuwste versie wel? Je hebt het meeste kans op een volledig functionerende LockInfo indien je hem hebt aangeschaft, natuurlijk :)

kokkie44 27-05-11 07:46

In dit topic word dat ook al besproken.
Zonder dit thema werkt alles perfect, maar met thema niet.
Op de een of andere manier overschrijft het thema instellingen in Lockinfo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.