iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   sb settings (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/91419-sb-settings.html)

rubbererobbie 21-05-11 09:07

sb settings
 
laatst een mooi progje binnen gehaald nml:SBsettings, hiermee krijg je een soort snelmenu waarmee je snel bv je Wi-Fi of 3G kan aanzetten of uitzetten.
Nu zit er ook een toggle op voor apple Killswitch waarmee je met de home button , een openstaande progje kan killen en zodoende weer Ram vrij krijgt , werkt dat dus niet , ook met SBsetting opnieuw installeren en de verschillende mogelijkheden van de Home button gecontroleerd te hebben ,kom ik er niet uit

iemand Tips of ideeén?

pcmarcel 21-05-11 11:49

Bij mij zit in SBsettings zie ik een zwarte knop met een doodskop: "Processes".
Als ik daar op klik zie ik welke programma's open staan en die ik kan afsluiten.

Jitse 21-05-11 13:12

Google op Apple Killswitch. Dat is niet wat jij denkt dat het is.

iWiefring 21-05-11 14:37

Als je zoiets wilt hebben dat al je apps die op de achtergrond draaien in een keer allemaal weghaalt moet je in Cydia "MultiCleaner" zoeken. Deze zorgt ervoor dat je met een activator shortcut in een keer alle apps die in de achtergrond draaien "gekilled" worden.

XxiPhonexX 21-05-11 18:06

Kan iemand me helpen ik heb bij sbssetting iets dat heet iMC maar ik weet niet wat het is iemand enig idee hoe ik het weg kan halen???!!!
Alvast bedankt,

gerben48 21-05-11 23:06

Ik heb de toggle: backgrounder en die werkt perfect! :)
Beste toggle als je iOS 4 hebt.

rubbererobbie 22-05-11 08:01

hmm, de backgrounder komt aardig in de buurt van de Apple kill switch , thnks:D

iWiefring 22-05-11 10:51

Apple Killswitch is heel wat anders voor de 124619175092749108797ste keer.

rubbererobbie 22-05-11 18:56

ja je hebt gelijk voor de zoveelste keer :p

iWiefring 22-05-11 22:11

Haha sorry maar bedoelde je niet zoiets als hetzelfde als (sorry voor de herhaling) multicleaner? Dat al je apps die in de achtergrond draaien in 1x weggehaald worden met "a tap of a button" ?

Raxi 23-05-11 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie (Bericht 675881)
hmm, de backgrounder komt aardig in de buurt van de Apple kill switch , thnks:D

Ik heb de programma's
Remove backgrounder
Remove BG SBsettings

werkt perfect, laat je ook uitzonderingen toevoegen (ik blijf graag muziek luisteren, dus iPod laat hij aan staan)

rubbererobbie 25-05-11 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 676092)
Haha sorry maar bedoelde je niet zoiets als hetzelfde als (sorry voor de herhaling) multicleaner? Dat al je apps die in de achtergrond draaien in 1x weggehaald worden met "a tap of a button" ?

nope , apple killswitch zit in SB settings ingegoten,echter als je een app open hebt staan en lang op de home button drukt, krijg je de melding dat de app is "gekilled", dus weer wat ram vrijmaakt, ben er achter gekomen dat het niet 100% werkt als je sb setting erop zet , werkt ie heb je geluk .
Met backgrounder werkt dit ook bijna net zo :d

en altijd kan je nog "re- springen":P(hetzelfde als multicleaner?)

iWiefring 25-05-11 17:17

Multicleaner zorgt er ook voor dat de app van de multitask bar geswiped word dmv het lang indrukken van de home button, maar dit zit dan ingegoten in de standaard multitasking van Apple.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.