iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Geen Push berichten, custom firmware!? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/91474-geen-push-berichten-custom-firmware.html)

flashingst 22-05-11 13:40

Geen Push berichten, custom firmware!?
 
Ik heb na een lange tijd op 3.1.3 mijn iPhone 3G toch weer teruggezet naar 4.2.1 omdat ik heel veel apps heb die 3.1.3 niet meer ondersteunen... Nu heb ik baseband 06.15.00 (iPad baseband) en kan ik dus ALLEEN naar 4.2.1 met een custom firmware. Die custom firmware die heb ik geinstalleerd en heb vervolgens ultrasn0w geinstalleerd (schijnt nodig te zijn bij een custom firmware), alleen nu ontvang ik geen Push berichten. Heb al geprobeerd via Welcome to NERV Repository alleen die doet het al heel lang niet meer, ik blijf maar errors krijgen.. Dus is er een ander alternatief waarop ik Push werkend kan krijgen op mijn 3G met 4.2.1 custom firmware?

alvast bedankt!

flashingst 22-05-11 17:50

?? niemand die een alternatief weet voor Push Doctor?

Kevin 23-05-11 00:17

Ik geloof dat er Push problemen zijn bij 4.2.1 ik heb ook die firmware en daar werkt push ook niet op!

Stefandaman 23-05-11 07:16

Ik heb precies hetzelfde op mijn IPhone 4, 4.3.2.
Er moet een alternatief zijn voor Push Doktor, maar ik kan hem ook niet vinden.
Iemand enig idee??

flashingst 23-05-11 11:40

vreemd, het heeft toch echt altijd gewerkt. ik ga nu een NON activated custom 4.2.1 downloaden (hij is nu officieel simvrij dus ik kan m via iTunes activeren) en dan kijken of ik met die wel push heb... Anders ligt het denk ik aan 4.2.1

EDIT: De custom firmware werkt in ieder geval ZONDER dat ik ultrasn0w vanuit Cydia heb moeten gebruiken...
Ik ga zo Push testen...

Stefandaman 23-05-11 19:57

Ben erg benieuwd of het gelukt is.
Laat je het ff weten??

nielsvdplas 23-05-11 21:31

Met ipusher uit app store kan je snel kijken of je push werkt.

Maar een alternatief voor push dokter is pushfix.
Het werkt direct! kost wel 6 dollar geloof ik.
Ik heb het ook gebruikt en veel handiger dan te wachten op certificaten van push dokter.
Het is het geld zeker waard!

Kevin 23-05-11 22:24

Mocht het opgelost geraken met 4.3.3 dan upgrade ik ook!

flashingst 24-05-11 13:50

Ik heb eindelijk een custom firmware 4.2.1 gevonden (zowel non activated als activated) waar push werkt. Tenminste ik heb non activated op mijn 3G omdat hij nu officieel simlockvrij is, en dan werkt push. Of het voor de nonactivated ook werkt weet ik niet..

Stefandaman 24-05-11 15:29

Dus ik moet voor mijn officiële simlockvrije IPhone 4 een niet geactiveerde custom firmware 4.3.3 vinden.
En dan zou push het weer moeten doen?

flashingst 24-05-11 16:20

Nou nee, als je een simlockvrije officiele hebt, kun je hem gewoon herstellen via iTunes en niet met een custom firmware. Dat is dan het beste... Dan even push proberen VOOR je evt weer jailbreakt...

maar ik ga weer naar 3.1.3 want die 4.2.1 cfw die ik heb ZUIGT mijn batterij leeg... Normaal gaat ie een paar dagen mee... nu is ie binnen een dag leeg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.