iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   WeDict applicatie downloaden ? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/9167-wedict-applicatie-downloaden.html)

andre-nl 11-03-08 20:35

WeDict applicatie downloaden ?
 
omdat ik via installer diverse vertalers kan downloaden
zoek ik de applicatie WeDict, ik kan hem niet vinden in de installer zelf :(
weet iemand waar ik deze kan vinden ??

Grt Andre

pevi 11-03-08 20:59

Ste Packaging!!! ... moet dus gewoon in je installer staan hoor!!

andre-nl 11-03-08 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pevi (Bericht 80267)
Ste Packaging!!! ... moet dus gewoon in je installer staan hoor!!

als ik op all packages bekijk zie ik bij de W geen WeDict staan ?
misschien zie ik het verkeer maar helaas ?

Andre

andre-nl 11-03-08 21:34

FOUT gevonden PFFF oke :o

heb nu al aardig wat talen er instaan :)
NL -> duits
NL -> frans
NL -> Engels
Duits -> NL
Frans -> NL
Engels -> NL

iemand NL -> Italy en Italy - NL ?
of meer talen, ik kan er veel gebruiken :D

Andre

Boetz 13-03-08 11:10

heb het ook gedownload ... maare ... hij vind geen woorden, komt altijd te staan NOT FOUND... weet iemand wat er mis is...?

Armando 13-03-08 18:51

Dat probleem heb ik ook @ Boetz!

soulshaker 13-03-08 22:45

Ik heb het weDict package gevonden, maar toen ik dit wou installeren ging dit niet, ik moest wedict hebben om het te instaleren:confused::confused::confused:

Kan iemand mij helpen

Armando 13-03-08 22:48

Dat is inderdaad raar haha, even iphone uitschakelen en weer inschakelen en dan opnieuw proberen.

soulshaker 13-03-08 22:51

Is gelukt , bedankt Armando

soulshaker 13-03-08 22:56

nu krijg ik main execution script failded

wat is dit ?

Armando 13-03-08 23:02

Hm dat is raar.. Die melding heb ik nog nooit gehad. Misschien nog even een keer opnieuw proberen en als je een keuze krijgt waar "clear que" tussen staat, moet je dat eerst doen en daarna even opnieuw proberen.

Armando 16-03-08 10:45

Kan iemand me vertellen waarom ik steeds NOT FOUND krijg als ik een woord in typ?

SoundForge 16-03-08 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Armando (Bericht 82537)
Kan iemand me vertellen waarom ik steeds NOT FOUND krijg als ik een woord in typ?


Wanneer je deze melding krijgt heb je waarschijnlijk niet de juiste dictionary gekozen. Het beste kan je, indien je dit nog niet hebt gedaan, rechtsonder op het i teken drukken. Er verschijnt dan de weDict settings. Hier kan je een en ander instellen (Online Dictionary en Local Dictionary).

Hoop dat dit mag werken. Succes!

Overigens kan je voor de applicatie ook de source / repository van de maker toevoegen aan je installer. De source / repository luidt: app.weiphone.com/installer/ . Kan je gelijk de nieuwe versie (0.39, gisteren uitgekomen) van het uitstekende weTools (SMS applicatie) downen en installeren.

Armando 16-03-08 14:25

Haha bij die Weiphone source staan alle apps in het Chinees ofzo..

SoundForge 16-03-08 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Armando (Bericht 82680)
Haha bij die Weiphone source staan alle apps in het Chinees ofzo..


Ja, klopt. De applicaties (weTool, weDict, weSMS, etc.) zijn gewoon in het Engels als je ze installeert. En anders gewoon zo'n NE-CN en CN-NE woordenboek installeren en binnen een paar weken kan je bij de (lokale) Chinees je bestelling in het Chinees doen. ;):cool:

Philro 16-03-08 16:58

Toch nog even over de woordenboeken, maar ik krijg ook nog steeds NOT FOUND als ik iets wil vertalen.
Ik heb al gekozen voor web en voor local. Welke moet het zijn? Rechtsonderaan kan ik voor de "i" kiezen bij plug ins en daar heb ik 4 keuzes: Dcit.cn, StarDict.cn, Dictionary.cpm en YouDao. Welke moet dit zijn?
Ik hoor het graag. :(

SoundForge 16-03-08 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philro (Bericht 82751)
.....................daar heb ik 4 keuzes: Dcit.cn, StarDict.cn, Dictionary.cpm en YouDao. Welke moet dit zijn?
Ik hoor het graag. :(

Ik heb gekozen voor Dictionary.com . Deze werkt bij mij perfect!

Armando 16-03-08 20:57

En wat moet je dan invullen bij de URL en Plugin?

SoundForge 16-03-08 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Armando (Bericht 82892)
En wat moet je dan invullen bij de URL en Plugin?

Bij plug-Ins kan je kiezen tussen de vier door jou genoemde 'sites'? Gewoon zorgen dat er een vinkje achter Dictionary.com komt te staan door er op te tappen. That's all!

Voor meer info kan je deze site bezoeken.

sodo 28-03-08 14:50

bij mij staat wedict niet in mijn lijst.
weet iemand hoe ik er kan komen??
alvast bedankt

j0shua 30-03-08 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andre-nl (Bericht 80309)
FOUT gevonden PFFF oke :o

iemand NL -> Italy en Italy - NL ?
of meer talen, ik kan er veel gebruiken :D

Andre

Deze heb ik jammer genoeg ook niet kunnen vinden in de sources. Weet iemand een andere source voor Nederlands-Italiaans Italiaans-Nederlands voor de WeDict applicatie (mag uiteraard ook in het engels)? Bij voorbaat dank!

msunique 30-03-08 12:58

Als je NOT FOUND krijgt doe je dit:

- Ga via WinSCP oid naar je Applications map en zet alle files van weDict op 0777
- Ga naar var/mobile/Library/weDict en zet ook hier alle rechten op 0777
- Let op, je moet ook elke map apart openen en de files daarin op 0777 zetten

nu moet hij het doen... het werkte ten minste wel bij mij (firmware 1.1.4)

Casper 04-04-08 15:38

na het aanvinken van dictionary.com wat moet er staan bij URL en Plugin etc?

ButcherJF 04-04-08 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Casper (Bericht 93170)
na het aanvinken van dictionary.com wat moet er staan bij URL en Plugin etc?

Dat aanvinken van dictionary.com heeft alleen zin als je je woordenboeken via het WWW wilt raadplegen. Maak dan ook de keuze voor 'Web'. Ik weet niet of je dat wilt, ivm evt. kosten?
Als je wilt zoeken in de app op je iPhone ('Local') zul je de rechten goed moeten zetten zoals boven je post wordt uitgelegd.

TuxGL 22-06-08 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j0shua (Bericht 89703)
Deze heb ik jammer genoeg ook niet kunnen vinden in de sources. Weet iemand een andere source voor Nederlands-Italiaans Italiaans-Nederlands voor de WeDict applicatie (mag uiteraard ook in het engels)? Bij voorbaat dank!

Op de weDicty pagina kan je de link vinden naar de Babylon dictionaries die ook moeten werken met de weDictionary de url is
StarDict Babylon Dictionaries -- ??????????
NL-IT IT-NL bastaat er echter nietwel EN-IT en IT-EN, maar ik heb wel een probleempje ondervonden bij het uitpakken van de folders door een corrupte file. Dus werkt momenteel nog niet.

** IVM de vele vragen hier over het probleem na installatie van de weDict applicatie dat er nog steeds opkomt not found als je een woord ingeeft.. vermoedelijk omdat je lokaal werkt zonder geinstalleerde dictionary.

Voor de weDict pagina even googlen naar weDict en je bent er meteen. Daar de source noteren en die ingeven bij je sources op de Iphone en dan een refresh uitvoeren - dan zie je weDicty in de lijst verschijnen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.