iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia wit icoon en werkt niet (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/91731-cydia-wit-icoon-werkt-niet.html)

rwubbels 26-05-11 11:48

Cydia wit icoon en werkt niet
 
Hallo mensen,
Ik heb een iphone 3GS 16GB op 4.3.3 onlangs gejailbreakt.
Mijn probleem is dat mijn cydia icoon wit is en niet werkt.
Ik heb de de topic van MKlats ook al bekeken en daar stonden ook al wat oplossingen wat voor mij niet werkte.
Er schijnt 1 oplossingen te zijn die werkt, en dat is met redsnow de knop ''just boot tethered right now''
Dat betekent dat je hem steeds met redsnow moet opstarten op de jailbreak te laten toepassen en ervoor te zorgen dat cydia werkt. Alleen dit wil ik niet, omdat ik nog wel eens zonder stroom in mijn batterij kom te zitten. Is er ook en untethered oplossingen hiervoor die wel voor mij werkt?
Ik kan namelijk niks met cydia wat aardig vervelend begint te worden.
Ik hoop dat iemand mij echt hier mee kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Ronny Wubbels

brva07 26-05-11 12:01

Al je hem boot thetered right now doet dan blijft hy untethered

iWiefring 26-05-11 13:28

4.3.3 is gewoon untethered dus.. Gewoon een paar keer opnieuw opstarten, kijken hoe hij daarop reageert.

starbiker 30-05-11 20:45

Hallo, ik heb hetzelfde probleem met een 3 GS, jailbreak precies uitgevoerd zoals keurig op het forum is behandeld. Met redsn0w 0.9.6 rc16 en dan via itunes iphone 2,1 4.3.3. 8j2 restore.
Het gaat allemaal goed, hij opent redsn0w, gaat netjes op de iphone installeren, annanasje enz. alleen vraagt ie wel om de versie voor of na week 40 2009 van de iphone. die van mij is van week 38 2009 dus kies ik nee ( heb ook al ja geprobeerd en helpt ook niet1). Als ik de iphone aanzet, allemaal prima en toch zoals velen zelfde probleem wit Cydia icoon en niet te openen. Mijn was voor de update ge-jailbreaked met keurig werkend Cydia. Na de update vorige week naar 4.3.3. dus getracht weer te jailbreaken, maar nog steeds niets. Ik heb inderdaad ook gespeeld met vinkje ''just boot tethered right now'' maar helpt allemaal niets! Wie kan mij helpen?

hdylanh 31-05-11 21:00

Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben maar het is te proberen!
Ik had precies ditzelfde probleem.

Mijn iphone had voor deze jailbreak een lagere versie dan 4.3.3 erop staan, ik had hem vanuit deze versie meteen via redsnow ge-update naar 4.3.3 en toen deed cydia het ook niet bij mij ( wit icoontje ).
Ik had hem toen gewoon via Itunes ge-update naar 4.3.3 en was hem vervolgens pas gaan jailbreaken met Redsnow. Toen deed Cydia en de rest het gewoon weer normaal
Succes :)

Guest-20180925190238 31-05-11 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hdylanh (Bericht 678606)

Mijn iphone had voor deze jailbreak een lagere versie dan 4.3.3 erop staan, ik had hem vanuit deze versie meteen via redsnow ge-update naar 4.3.3 en toen deed cydia het ook niet bij mij ( wit icoontje ).

Met Redsnow kan je niet updaten en dat was dus de reden van uw probleem.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.