//

Mac als extern toetsenbord voor iPhone

Mac als extern toetsenbord voor iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om (mogelijk via Wifi, of anders via Bluetooth) de Mac als extern toetsenbord te gebruiken voor de iPhone. Ik heb hier een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-11, 15:05
Becksteen Becksteen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 38
Standaard Mac als extern toetsenbord voor iPhone

Is het mogelijk om (mogelijk via Wi-Fi, of anders via Bluetooth) de Mac als extern toetsenbord te gebruiken voor de iPhone. Ik heb hier een USB-toetsenbord, dus niet de Bluetooth-variant, en ik zou toch graag met een toetsenbord willen typen. Het liefst zonder een nieuw toetsenbord te kopen.

Weet hier iemand of dat kan met een jailbreak-app?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tip: iPhone als toetsenbord gebruiken (PS3) 020 Jailbreak apps en thema's 13 04-01-12 03:02
Blutooth extern keyboard voor iPhone DonB iPhone accessoires en onderdelen 0 13-11-10 20:52
3gs met extern toetsenbord sebassi iPhone accessoires en onderdelen 7 08-08-09 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.