gekochte cydia apps overzetten naar nieuwe iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg deze week een nieuwe iPhone 4. Nu wil ik mijn gekochte cydia apps natuurlijk ook hierop weer installeren. Na een paar topics te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gekochte cydia apps overzetten naar nieuwe iPhone?
Ik krijg deze week een nieuwe iPhone 4.
Nu wil ik mijn gekochte cydia apps natuurlijk ook hierop weer installeren. Na een paar topics te hebben doorgelezen heb ik het antwoord nog niet gevonden Is het mogelijk de gekochte cydia apps over te zetten naar een nieuwe iPhone met hetzelfde nummer en hetzelfde itunes account? Zoja, hoe moet ik dit doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat perfect met PKGbackup.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wanneer je je nieuwe iphone hebt en gejbt dan ga je naar Cydia/manage account eb daar zie je dan de pakketten die gekocht hebt en kun je ze weer installeren., maar met pkgbackup gaat ook ptima
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet waar ik dit dan moet terugvinden maa ronder pakketten op mijn nieuwe iphone zie ik helemaal geen aangekochte pakketten Voor PKGBackup moet ik betalen, is er nog een andere manier? |
|
|||
|
|||
probleem opgelost!
Inloggen op cydia met account en device koppelen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps overzetten naar nieuwe ipad 2 | Gustf | iPad algemeen | 1 | 17-05-11 17:36 |
gekochte cydia apps opnieuw downloaden | dahar | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-12-10 00:43 |
Gekochte apps bij nieuwe Iphone | nlanaconda | Archief | 2 | 10-02-10 08:48 |
Overzicht Gekochte Apps Cydia. | Maartenombe | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-11-09 13:29 |
Apps overzetten naar nieuwe IPhone | Zweitse | iTunes | 2 | 08-01-09 21:47 |
|
|