//

Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"?

Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk zal er licht gegniffeld worden bij dit probleem, maar ik heb mijn 3G niet altijd aanstaan, evenmin als mijn gewone data, om stroom te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-11, 16:21
egidius's schermafbeelding
egidius egidius is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Berlijn
Berichten: 44
Standaard Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"?

Waarschijnlijk zal er licht gegniffeld worden bij dit probleem, maar ik heb mijn 3G niet altijd aanstaan, evenmin als mijn gewone data, om stroom te sparen. Dat betekent dat ik elke keer als ik in mijn mailprogramma een bericht wil nalezen, ik de mededeling "E-mail ophalen mislukt" moet wegklikken. Aangezien ik 7 verschillende accounts heb, moet ik dus 7 keer dat bericht wegklikken. Dat is ongelooflijk vervelend, vooral als je op Schiphol je boardingpass op je iPhone wil laten zien, die in het Postvak zit.

Ik weet het, er zijn ernstigere problemen, maar ik zou die mededeling alleen willen zien als er echt iets aan de hand is, maar niet als er doelbewust geen netwerk is.

Heeft iemand hiervoor een oplossing of ben ik een aansteller?

Groet in elk geval.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-11, 17:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Alle mail op handmatig zetten ipv Push of Fetch?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 04-06-11, 21:42
egidius's schermafbeelding
egidius egidius is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Berlijn
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Alle mail op handmatig zetten ipv Push of Fetch?
Dat gaat niet, want op het moment dat je het mailprogramma opent wordt toch meteen gezocht naar nieuwe mails (ik heb het geprobeerd!) en vervolgens kan ik 7 keer klikken :-( Maar wel bedankt.
  #4  
Oud 04-06-11, 23:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dan additioneel de mail App alleen opstarten als je online bent?

En dingen die je offline beschikbaar wil hebben (zoals een boarding pass) in Evernote zetten? (als favoriet in de gratis versie of in een offline notebook in de Premium versie)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. iJob iPhone algemeen 29 03-04-11 21:04
Na ophangen gesprek: "Verbinding mislukt". Dennissimeau iPhone algemeen 1 01-04-11 21:42
"Email versturen mislukt" MJ1983 iPhone algemeen 5 08-08-10 10:59
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken wunhan Archief 1 08-12-09 10:18
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.