Cydia App Wit Maar werkt wel! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ik heb zojuist me Iphone 3GS van 4.0 naar 4.3 ge-update en vervolgens redsn0wrc16 gebruikt voor een unthetered Jailbreak. Het werkt allemaal prima ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia App Wit Maar werkt wel!
Hallo iedereen!
Ik heb zojuist me Iphone 3GS van 4.0 naar 4.3 ge-update en vervolgens redsn0wrc16 gebruikt voor een unthetered Jailbreak. Het werkt allemaal prima maar Cydia heeft een wit icoontje. Wat natuurlijk niet geweldig staat bij de rest van me awesome Icoontjes. Nu snap ik dat het best nogal een luxe probleem is aangezien Cydia wel gewoon werkt, maar misschien weet iemand even een snelle oplossing? Heb de optie "just boot thetered" al geprobeerd. Cydia heeft al updates gerunned vervolgens heb ik hem opnieuw opgestart. (cydia en iphone zelf) Dus weet iemand een oplossing? Alvast bedankt! - James |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rebooten en anders het cydia icoontje downloaden in png formaat en activeren in winterboard
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat boeit het dat het icoontje wit is je stop het gewoon in een folder die je nooit gebruikt. Als cydia maar werkt
|
|||
|
|||
Na reboot werd hij bij mij gewoon bruin.
|
Labels |
cydia, wit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia wit icoon en werkt niet | rwubbels | Jailbreak apps en thema's | 5 | 31-05-11 22:09 |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Wel gejailbreaked maar geen cydia op iphone. | Boom01 | Archief | 5 | 20-01-10 00:11 |
App store werkt wel maar safari niet | Upodtouch | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 23:07 |
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet | Saik0 | iPhone Apps | 2 | 22-09-08 16:17 |
|
|