//

iSwipe NL (Nederlandse Vertaling)

iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nogmaals, iSwipe is nog in beta. Alle problemen zullen (hopelijk) opgelost zijn als iSwipe uit de beta is. Ik heb zelf nu ook problemen, die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 13-07-11, 15:41
MCVince MCVince is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 104
Standaard

Nogmaals, iSwipe is nog in beta. Alle problemen zullen (hopelijk) opgelost zijn als iSwipe uit de beta is. Ik heb zelf nu ook problemen, die had ik hiervoor niet. Helaas moest ik gister mijn iPhone herstellen, daarvoor werkte alles perfect (snelle resulaten en suggesties en het werkte overal -> ook in het forum en safari). Helaas werkt het nu niet meer zo perfect. Hieronder staat hoe het nu bij mij werkt:

- standaard apps (zoals kladblok) werken goed en snel.
- dit met uitzondering van Safari, daar werkt het simpelweg niet (zie wel blauwe lijn)
- Apps uit de AppStore werken wel, maar iSwipe is sloom met het geven van een resultaat.
- Cydia werkt niet, ik zie ook geen blauwe lijn.
- Apps uit Cydia werken moeiteloos net als de standaard apps (goed en snel)
- Over het algemeen heb ik soms ook nog het probleem dat laatste letters woorden ingeslikt.

Ik hoop dat deze problemen worden opgelost door Andrew Liu als iSwipe eenmaal uit beta is. Helaas kan ik de komende 2 weken geen updates uitbrengen van iSwipe NL aangezien ik op vakantie ben (behalve als ik daar Wi-Fi heb ofso). Als er de komende twee weken updates uitkomen van iSwipe of de woordenlijsten zal ik na de vakantie iSwipe NL updaten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 13-07-11, 16:08
Soxbrother Soxbrother is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 122
Standaard

Bedankt voor al je werk en een prettige vakantie gewenst.
  #123  
Oud 13-07-11, 16:39
sunny1 sunny1 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
ik probeerde de iSwipe Nl te installeren via Cydia.. maar proces stopt bij configuring iSwipeNl.
Er komt "Gereed" en "Terug naar Cydia" op het scherm meer door daar op te klikken komt er geen icoon op mijn scherm.
een andere app via Cydia eindigt op melding dat progr. geïnstalleerd is na de configuratie.
Doe ik iets verkeerds? Graag jue hulpe want ik zou de iSwipe hhel graag eens gebruiken.

Guy
  #124  
Oud 13-07-11, 16:42
Kontol77 Kontol77 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCVince Bekijk bericht
Nogmaals, iSwipe is nog in beta. Alle problemen zullen (hopelijk) opgelost zijn als iSwipe uit de beta is. Ik heb zelf nu ook problemen, die had ik hiervoor niet...

... Helaas kan ik de komende 2 weken geen updates uitbrengen van iSwipe NL aangezien ik op vakantie ben (behalve als ik daar Wi-Fi heb ofso). Als er de komende twee weken updates uitkomen van iSwipe of de woordenlijsten zal ik na de vakantie iSwipe NL updaten.
Dat begrijpen we wel hoor... Maar juist vanwege de beta willen wij gebruikers toch graag feedback geven...

Maar alvast een fijne vakantie en een groet uit vakantiepark Slagharen (jawel, ben ook op vakantie, maar gelukkig werkt mijn 3g hotspot van Android naar behoren)...
  #125  
Oud 13-07-11, 17:52
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Beste mensen ik ben vanmiddag even in alle probemen gedoken. Helaas is het spatieprobleem een bug in iSwype. Ik heb hem zelf alleen nog niet kunnen vinden. iSwype is open source dus als iemand anders een poging wil wagen staat dat vrij. https://github.com/wyndwarrior/iSwipe. Waarom sommigen er meer problemen mee hebben dan anderen is mij een compleet raadsel.

Wat betrefd de Engelse woorden ben ik iets op het spoor. iSwype maakt kopiën van de dictinary files. Hij haalt ze alleen weg na gebruik. Beter gezegd hij zou ze weg moeten halen. Hij doet dit in applicatiemappen. Dit heeft waarschijnlijk te maken met rechten en de werking van iOs of iets dergelijks, daar weet ik fijne niet van in ieder geval. Nu weet ik dat de verschillende jailbreak-methodes ook verschillende rechten open stellen voor bepaalde mappen. Hier kunnen de problemen ontstaan zijn en dit kan ook de reden zijn waarom verschillende mensen verschillende problemen ondervinden in verschillende applicaties.

Ik ben dus bezig, maar de oplossing heeft zich nog niet aangediend. Ik wil iedereen bedanken voor de feedback tot nu toe. Ik wil iedereen nu vragen om bij problemen ook de gebruikte jailbreakmethode en gebruikte applicatie (en eventueel installatiemethode) te vermelden zodat ik dit kan analyseren.

Bedenk nog steeds: we zitten nog in de beta-fase.
Alvast bedankt,

Fedor
  #126  
Oud 13-07-11, 18:03
MCVince MCVince is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 104
Standaard

@Fedor

Gister ging mijn iPhone raar doen en heb toen mijn iPhone helemaal hersteld en toen met JailbreakMe (lekker makkelijk) gejailbreakt. Nu blijkt het dus allemaal niet goed te werken. Voor de herstel had ik een jailbreak met Redsn0w gedaan, toen werkte alles wel naar behoren. Het lijkt dus zo in elkaar te zitten:

Redsn0w -> Alles werkt goed en snel, inclusief Safari en Cydia (alles werkte toen bij mij)

JailbreakMe -> Problemen, meestal werkt het wel, maar is het in onder andere apps uit de AppStore erg sloom, hierbij werkt iSwipe ook niet met Safari en Cydia.

Het lijkt mij slim, zoals Fedor al zegt, om iedereen even zijn jailbreaktool erbij te vermelden.
  #127  
Oud 13-07-11, 18:39
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ook ik heb geen problemen met een jailbreak van Redsnow.
  #128  
Oud 13-07-11, 18:53
Soxbrother Soxbrother is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 122
Standaard

Mijn jailbreak was met GreenPoison
en heb problemen dat hij in sommige
gevallen alleen in het engels swyped
  #129  
Oud 13-07-11, 19:15
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard

Fedor,
- Jailbreak via jailbreakme.com (voor mij als beginneling lekker makkelijk)
- problemen met spaties
- problemen met laatste letters die ingeslikt worden als ik verder swype
- werkt in Mail en Notities en enkele tekstapps, maar niet in Safari noch ik dit reactieveld.

Daarentegen gaan superlange woorden prima!

Latere toevoeging:

Ik heb de originele Swype nooit geïnstalleerd gehad, altijd met de Cydia app van McVince gewerkt.

Nog latere toevoeging: werkt prima in Van Dale Frans/Ned en omgekeerd! Ben daar reuze blij mee, had het eerder niet geprobeerd omdat ik er domgenoeg vanuitging dat het wel niet zou lukken.
__________________
groet,
www.spinsister.nl / www.taalvlinder.com

Laatst gewijzigd door Translatoria; 13-07-11 om 20:29.
  #130  
Oud 13-07-11, 19:35
Kontol77 Kontol77 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard

Sluit mij aan bij Translatoria...
  #131  
Oud 13-07-11, 19:41
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik vraag me af of mensen die de originele app van Wynd gebruiken en dus zelf de text file,s ook problemen hebben. Of is de app waar we het hier over hebben van MCVince exact dezelfde als van Wynd maar dan met alleen de text bestanden vervangen?
  #132  
Oud 13-07-11, 20:10
Soxbrother Soxbrother is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Ik vraag me af of mensen die de originele app van Wynd gebruiken en dus zelf de text file,s ook problemen hebben. Of is de app waar we het hier over hebben van MCVince exact dezelfde als van Wynd maar dan met alleen de text bestanden vervangen?
Originele app met nederlandse woordenlijst
=
NL versie van MCVince

De app is feitelijk maar een Beta versie,
binnenkort zullen deze problemen wel opgelost worden,
gewoon wat geduld hebben.
  #133  
Oud 13-07-11, 20:56
MCVince MCVince is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 104
Standaard

Wat ik nu zou zeggen, als je iSwipe goed werkend wil hebben, herstel je iDevice via iTunes en jailbreak hem opnieuw met Redsn0w. Volgensmij zijn er door mensen die Redsn0w gebruiken geen problemen gemeld, ook ik had die niet toen ik hem nog met Redsn0w gejailbreakt had.

Sommige mensen denken dat het misschien aan iSwipe NL ligt, maar dat is niet zo. iSwipe NL is identiek aan iSwipe alleen andere woordenlijsten. Ook heb ik (nadat ik problemen kreeg) iSwipe (van Andrew Liu) is geinstalleerd, maar dezelfde problemen. Dus daar licht het 100% niet aan. Het licht aan de jailbreaktool...

Nogmaals: iSwipe 100% werkend, overal, snel, geen engelse woorden? Oftewel geen problemen kies dan voor Redsn0w als jailbreaktool.
  #134  
Oud 13-07-11, 21:15
tinustrekeend tinustrekeend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 33
Standaard

ik merk dat ik niet kan swipen als ik een email wil swipen....
  #135  
Oud 13-07-11, 22:16
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

@McVince, Niet zo snel.

Wil iedereen met problemen controleren of de patch Rootify is geïnstalleerd. Ik heb in de sourcecode ontdekt dat iSwype daar gebruik van maakt. Als je Rootify wilt installeren dan kun je hem onder andere vinden in de Repo van Wynd: http://wynd.x10.mx/

Rootify zorgt ervoor dat je commando's vanuit mobile als root kunt uitvoeren. Dit kan een grote oorzaak van de problemen zijn.
  #136  
Oud 13-07-11, 22:20
Translatoria Translatoria is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedorr Bekijk bericht
@McVince, Niet zo snel.

Wil iedereen met problemen controleren of de patch Rootify is geïnstalleerd. Ik heb in de sourcecode ontdekt dat iSwype daar gebruik van maakt. Als je Rootify wilt installeren dan kun je hem onder andere vinden in de Repo van Wynd: http://wynd.x10.mx/
Ok, even zoeken. Dat wordt morgen.
  #137  
Oud 13-07-11, 22:22
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik heb rootify niet geïnstalleerd maar ik heb ook geen problemen met mijn redsnow jailbreak.
  #138  
Oud 13-07-11, 22:31
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

@corne64

Rootify wordt vaak geïnstalleerd zonder dat je het weet. Hij wordt vaak toegevoegd aan andere pakketten. Controleer toch even of hij in je lijst met geïnstalleerde pakketten staat. In Cydia, naar Beheren en dan Pakketten, daar moet hij tussen staan.

Tevens kan het zijn dat dit pakket de problemen kan oplossen in andere jailbreakmethodes.
  #139  
Oud 13-07-11, 22:44
Kontol77 Kontol77 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 10
Standaard

Net gecheckt... Rootify staat bij mijn pakketen... Zal het dan toch aan de jailbreak liggen???
  #140  
Oud 13-07-11, 22:53
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Dan ligt het dus toch aan de jailbreak methode. Ik ga met Andrew Liu overleggen hoe dit op te lossen is. Hij reageert de laatste tijd alleen niet heel snel op berichten, dus geduld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vertaling Italiaanse mini handleiding wenze iPhone algemeen 2 20-10-09 14:04
Vertaling 1.1.2 naar Nederlands dendoor Archief 2 29-11-07 14:11
Nederlandse vertaling leon Archief 96 21-10-07 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.