animited weather widget op iphone plaatsen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas geleden een download link gekregen voor de animated weather widget. ‪Animated Weather Widget for Elite Pro HD‬‏ - YouTube Alleen ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
animited weather widget op iphone plaatsen
Ik heb pas geleden een download link gekregen voor de animated weather widget. ‪Animated Weather Widget for Elite Pro HD‬‏ - YouTube
Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik deze op mijn iphone moet zetten. Het gaat dus om een mapje dat op mijn bureaublad staat. ik hoop dat iemand mij snel kan helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weather widget springboard | Dutchskill | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-10-10 22:21 |
Katra's Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-10 11:33 |
Locksreen Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 34 | 24-10-09 14:34 |
background weather widget | GIGI1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-09-09 12:29 |
Locksreen Kalender Weather Widget | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-11-08 21:24 |
|
|