iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   BlingBling beltoetsenbord (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/956-blingbling-beltoetsenbord.html)

Freek 16-10-07 00:26

BlingBling beltoetsenbord
 
1 Bijlage(n)
Hier is een mooie aanvulling op het beltoetsenbord, waardoor de toetsen oplichten wanneer je ze indrukt, net als bij de calculator.

Credits gaan naar Jonas, en Stevonw die dit publiceerde. Hieronder een screenshot.

Download hier de dialers, kies je kleur en drop alle bestanden in applications\mobilePhone.app, herstarten en klaar.

Cheech 16-10-07 02:08

Geweldig!!!
Zeker een mooie aanvulling!
Vooral voor mensen die zijn/haar telefoon willen "opPIMPEN";)

Sushi 17-10-07 00:44

Leuke toevoeging. Heb em ff ge-add :)

marcoschram1 29-10-07 18:54

terug naar normaal toetsenbord...
 
hey, ik heb een vraagje.

ik heb eerder mn iphone opgeleukt met een mario thema.
maar die ben ik nu wel zat...
alleen het beltoetsenbord heb ik echt moeten veranderen als png bestandje, en dat staat er nog steeds ook al selecteer je een ander thema.. :o
dus ik zou graag willen weten hoe je alles weer terug haalt naar het normale.. ik heb het bling toetsenbord als geprobeerd in te voeren maar ik krijg nog steeds die mario toetsen.
enig idee wat het probleem is?

alvast bedankt!

stettero 29-10-07 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoschram1 (Bericht 11036)
hey, ik heb een vraagje.

ik heb eerder mn iphone opgeleukt met een mario thema.
maar die ben ik nu wel zat...
alleen het beltoetsenbord heb ik echt moeten veranderen als png bestandje, en dat staat er nog steeds ook al selecteer je een ander thema.. :o
dus ik zou graag willen weten hoe je alles weer terug haalt naar het normale.. ik heb het bling toetsenbord als geprobeerd in te voeren maar ik krijg nog steeds die mario toetsen.
enig idee wat het probleem is?

alvast bedankt!

super, ik heb het ook gedaan en ja het werkt.Maar ik heb nu ook de wallpaper achter de iconen staan, super gaaf

Dien 29-10-07 20:47

@Freek: Je kunt je eigen www.pimpmyiPhone.com wel beginnen zo langzamerhand heheh :D

matthijst 29-10-07 20:57

Cool!
Een vraagje: voordat ik de files erop zette was het balkje waar het nummer dat je intikt komt te staan blauwig... Als ik de "regular" versie erop zet wordt hij groenig...

Heb de files wel gebackupped, maar hoe kan je die OSX files openen in Windows?
.png uit de folders ziet hij wel, die van de backup opent hij niet..

Meneer Guggenheimer 27-11-07 22:50

Werkt en is zeker classy

stephenvis 27-11-07 23:08

Die van mij is nog vetter ik zal morgen wel ff wat screenshots erbij zetten, ik heb die retro dialer van modimyiphone.com hij is echt heel mooi, vind ik

ivoborkus 03-12-07 02:03

jah zet ff online... ben hem aan het zoeken alleen ik kan hem nie vinden
\

Stiruam 03-12-07 18:55

Wooow ziet er flex uit :p deze gaat zeker op me iPhone (zodra ik hem krijg) :D ThanQ zit in me favorieten

Niekie 03-12-07 19:46

Je bent Senior member en je hebt nog geen Iphone.. doe je goed :)

Stiruam 03-12-07 20:27

Hmm admin vindt het maar nix :p maar ag ja ik zit op heel veel forums tegelijk (vaak onder andere nicknames) en besteed 90% van de tijd die ik achter pc zit aan op forums posten :p

iFlone 05-01-08 00:01

klinkt misschien dom maar hoe kom ik in /Applications/MobilePhone.app??

Stibou 05-01-08 00:49

via Ibrickr of cyberduck in jouw geval!

Freek 05-01-08 00:57

Je bedoeld Cyberduck of Fugu. iBrickr is voor Windows.

darkmanx 05-01-08 00:57

Nou hoe maak je een backup van de bestanden ? Ik gebruik ibricker....

Stibou 05-01-08 01:06

Ow Excuses!

iFlone 05-01-08 01:18

maar how the hell connect ik via fugu moet server etc invullen
en wat ik moet invullen komt ook niet 1 2 3 uit de lucht vallen voor mij
:P

Freek 05-01-08 01:21

Ik zou Cyberduck nemen, net wat gebruiksvriendelijk. Enne.. gebruik ff de wiki, daar staat precies hoe t werkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.