iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Phone icon onderin dock verandert niet (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/9560-phone-icon-onderin-dock-verandert-niet.html)

worldtourist 18-03-08 09:08

Phone icon onderin dock verandert niet
 
Hoi allemaal,

Als ik via mijn smb themes wil veranderen dan verandert alles vrolijk( achtergrond, iconen), behalve mijn phone icon onderin mijn dock.

Dat vind ik heel irritant, want nu heb ik 3 mooie iconen, van mail, ipod, en safari, maar mijn phone icoon blijft gewoon groot groen en vierkant. weet niet hoe het gebeurd is, heb gisteren die summerboard fix geinstalleerd op mijn 1.1.4 16 gig iphone, en opeens deed hij dit, heb dat ook weer ge-uninstalled, maar dat hielp niet, dus toen maar weer geinstalled..
iemand een oplossing hiervoor?

Nikooos 18-03-08 09:33

 Verplaatst naar: iPhone Wallpapers Skins Thema's

heb je zelf dat thema geinstalleerd via ssh? of gedownload via installer?
Heeft het icoon voor de telefoon wel de juiste naam?

worldtourist 18-03-08 09:48

heb sommige themas via installer gedownload, en geinstalleerd, en heb er ook eentje via iphone pcsuite op de iphone gezet, heb wel 10 verschillende themas geprobeerd en alles veranderd, behalve mijn telefoon icoon...heel gek...

ben er net wel achtergekomen, dat als ik de taal in engels verander hij wel meeveranderd.en als ik hem dan weer in het nederlands zet kan ik alle thema's selecteren, en alle iconen veranderen, behalve de telefoon linksonderin. Terwijl hij eerst wel gewoon meeveranderde...

apobas 18-03-08 13:26

Ik heb precies hetzelfde probleem :)

Alatarielnl 18-03-08 23:03

hier ook ben benieuwd naar de oplossing :)

Nikooos 18-03-08 23:27

Is toevallig de naam van dat phone icoontje niet Telefoon.png.. Waarschijnlijk veranderd dat niet mee in de Nederlandse taal. Het moet in het Engels namelijk gewoon Phone.png zijn en dat is het meestal als je zo'n thema download. Standaard komen die in het engels.

Misschien daar even naar kijken?

Grample 18-03-08 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 84161)
Is toevallig de naam van dat phone icoontje niet Telefoon.png.. Waarschijnlijk veranderd dat niet mee in de Nederlandse taal. Het moet in het Engels namelijk gewoon Phone.png zijn en dat is het meestal als je zo'n thema download. Standaard komen die in het engels.

Misschien daar even naar kijken?

Das een goeie. Ben even zelf lui, waar vind ik die plaatjes ? :o

Nikooos 18-03-08 23:36

zoals ook in de wiki staat... :o:cool::rolleyes::D:p

t/m 1.1.2: /private/var/root/Library/SummerBoard/Themes
vanaf 1.1.3: /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes

Grample 18-03-08 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 84176)
zoals ook in de wiki staat... :o:cool::rolleyes::D:p

t/m 1.1.2: /private/var/root/Library/SummerBoard/Themes
vanaf 1.1.3: /private/var/mobile/Library/SummerBoard/Themes

Dat was hem inderdaad.

Dus namen van iconen veranderen naar Nederlands, dus als je Phone.png hebt hernoem je deze naar Telefoon.png, bij Text.png naar tekst.png en ga zo maar door...

Krijg het alleen die van Foto's en het Weer niet goed, foto's.png en fotos's.png werken niet.

Nikooos 19-03-08 09:56

uhm.. mja voor het weer is er een weerix in de installer en voor de foto's moet je echt het icoon in de applications map van photos.app aanpassen. En dat moet je dan elke keer doen bij elk themawisseling.. Dat is ook onder andere de reden waarom ik niet naar de Nederlandse taal wil..

Off-topic
dit staat al best vaak op het forum besproken :o



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.