iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   achtergrond veranderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/95952-achtergrond-veranderen.html)

aap94 23-07-11 14:32

achtergrond veranderen
 
ik heb mijn ipod touch (2G 8gb) gejailbreakt, normaal zou je dan je achtergrond (die achter de apps) moeten kunnen veranderen door een eigen foto, maar dit gaat niet (kan enkel met themas van cydia) wat moet ik doen?

xl3igplayer 24-07-11 10:14

Je moet als tweak ( volgens mij ) zoeken naar Perpage. NIET Perpage Html of Perpage Html Pro.

Als je dat gedownload hebt kan je het beste gaan naar -> Instellingen -> Perpage -> Set Wallpaper.


TIP. Je kan ook 2 pagina's gebruiken. dus dat je foto word uitgesprijd maar heb je wel een leuk effect

aap94 24-07-11 12:07

en wat is perpage en waar kan je het vinden? a.u.b

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juli 2011 om 12:15 ----------

ik heb het gevonden in cydia, maar je moet er voor betalen, normaal kan dit toch gratis? en 1 wallpaper voor alle paginas is genoeg. normaal kan je bij winterbord > select theme > user wallpaper, maar dat is bij mij zwart ( je kan hem niet kiezen)

aap94 25-07-11 14:13

weet niemand een oplossing?

Bubbly 25-07-11 15:15

Even kijken, ik heb mijn iTouch 1G laatst geJB voor m'n zusje en een tweak geďnstalleerd om een achtergrond op te zetten.. Ik ga even voor je zoeken in Cydia, wie weet kan ik het vinden.

Edit: die ik toen geďnstalleerd heb kan ik niet vinden, maar ik heb wel User Wallpaper 4.0 gevonden, is dat iets? En anders misschien Desktop/SMS Background?

aap94 25-07-11 17:35

er werkt geen enkele userwallpaper 4.0 werkt niet op ios 4.2.1 en desktop veranderd bij mij niets. maar toch bedankt

Bubbly 25-07-11 18:42

Zal van de week nog posten als ik die iPod in handen heb.

aap94 25-07-11 23:52

oké, danku

aap94 04-08-11 08:46

weet je al iets?

Bubbly 05-08-11 00:51

1 ding: de iTouch is mee op vakantie :(

Ik heb echter een gruwelijk handige tweak ontdekt, waar ook een light versie van is: Springtomize

In het artikel ff scrollen! Met deze app kun je enorm veel dingen aanpassen of toevoegen, waaronder het aanzetten van een achtergrondafbeelding.

Als je Lite installeert zijn de uitgeschakelde mogelijkheden met een * aangegeven zodat je weet wat je kan met de betaalde versie.

Volgende twee aanzetten:
Instellingen > Springtomize > Capabilities > Use Custom
Instellingen > Springtomize > Capabilities > Homescreen WP

Volgens mij werkt het op iOS 4.2.1, mogelijk kunnen er bugs inzitten daar. Alleen denk ik van niet, want de bron hiervoor stamt uit maart, toen het pas gelanceerd was in Cydia (volgens mij) :)

Laat maar weten of het werkt ;)

aap94 05-08-11 09:10

oke zal het eens proberen

aap94 06-08-11 17:01

ik denk niet dat je met de lite versie veel bent, je kan, denk ik, enkel bepalen hoeveel icons per rij je wil hebben. welke source moet je toevoegen als je de echte gratis wil hebben?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2011 om 17:13 ----------

springtomize ging niet, maar ik heb iets andrs gevonden(features), maar toch bedankt:)

Bubbly 06-08-11 18:14

Oeh hoe heet die andere die je hebt gevonden? :)

aap94 07-08-11 11:29

feautures, dan moet je gewoon bij winterboard>select themes>wallpaper en je kan ook multitasking aanzetten

Bubbly 07-08-11 16:37

Oké dan, check je inbox trouwens nog (voor het geval je dat niet gedaan had) ;)

Groetjes,

aburn 15-08-11 11:20

Weet iemand misschien hoe je de widgets en wallpapers in PerPage fullscreen kan maken? Nu stopt de wallpaper of widget bij de statusbalk. Ik heb de statusbalk transparant dus daar ligt het niet aan.

Bubbly 15-08-11 14:09

PerPage was bij mij geloof ik gewoon fullscreen :confuser:

Zal eens herinstalleren voor je..

Edit: Juist ja ik herinner het me nu ik het zie. Volgens mij kun je het met PerPage in ieder geval niet fullscreen maken ;)

mimosa 21-10-11 14:57

Jailbreak
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik een simpel mijn ipod touch 2g ios 4.2.1 kan jailbreaken. heb het al een paar keer geprobeert maar het werkt niet. kan iemand mij helpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.