iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Update NL nummerherkenning iFoneguide (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/9768-update-nl-nummerherkenning-ifoneguide.html)

dekac 21-03-08 12:34

Update NL nummerherkenning iFoneguide
 
Vanochtend ging ik zoals gewoonlijk even checken of er iets nieuws te downloaden was met de installer en zag bij updates een nieuwe versie van NL Nummerherkenning. Ik twijfelde nog of ik m zou installeren omdat de mn oude versie gewoon goed werkte.. maar ik deed t toch..
Nu is t probleem dat mn nummer verkeerd getoond worden.. bijv:

+31 6 51******

voor de update was het

+31651******

Misschien denken jullie: waar maak die gast zich druk om.. maar als ik eenmaal iets gewend ben.. hou ik t ook graag zo.. dus mijn vraag is of er een manier is om te downgraden?

Jimmy_Boy 21-03-08 12:36

Dit kan je zelf aanpassen.
Ga naar de volgende locatie (met Winscp bv)
/System/Library/Frameworks/UIKit.framework/PhoneFormats/
Pak je de file UIPhoneFormats, daar kan je nummerweergave zelf aanpassen.
En dan weer uploaden.

dekac 21-03-08 12:41

ik ben zegmaar nog een noob.. ik heb nog nooit gewerkt met winscp.. ik doe op dit moment alles gewoon met installer.. maar t begint erop te lijken dat ik me toch maar een x moet gaan verdiepen in dat winscp..

er is dus geen andere oplossing om t gewoon te doen met installer ofzo?

dekac 21-03-08 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 85357)
Dit kan je zelf aanpassen.
Ga naar de volgende locatie (met Winscp bv)
/System/Library/Frameworks/UIKit.framework/PhoneFormats/
Pak je de file UIPhoneFormats, daar kan je nummerweergave zelf aanpassen.
En dan weer uploaden.

hmm.. heb nu winscp werkend gekregen.. zit nu in mn iPhone.. ga naar Library.. en heb geen map frameworks.. maar :

Installer
Lockdown
Prefrences
Summerboard

Wat doe ik verkeerd?

ControlSje 21-03-08 13:17

Je moet eerst naar de root gaan dat is het mapje met / boven in de menu balk.

dekac 21-03-08 13:33

hmm ik kom steeds dichterbij.. maar nu zit ik in Frameworks.. en heb ik alleen de map: Summerboard frameworks..?

dekac 21-03-08 13:35

nvm.. ik zit erin.. ik zat in de verkeerde map.. bedankt voor de hulp.. :)

dekac 21-03-08 13:42

ok laatste vraag..

Ik zit nu in de goede map.. en heb 5 bestanden in die map.. waarvan 3 UIPhoneFormats, namelijk:

UIPhoneFormats.plist (met een quicktimelogo)
UIPhoneFormats.plist_backup (onbekend logo)
UIPhoneFormats.plist_original (onbekend logo)

Welke moet ik openmaken?

ControlSje 21-03-08 13:44

De UIPhoneFormats.plist wordt gebruikt...de rest zijn backups die de installatie van o.a. NL Nummerherkenning gemaakt heeft.
Je moet gaan naar de NL sectie...daar staan een heleboel formats.

Jimmy_Boy 22-03-08 11:31

Zoals ControlSje zegt, ff de UIPhoneFormats.plist pakken en openen met een text editor. Dan even scrollen tot je bij NL of BE gedeelte komt. En dan kan je het zelf aanpassen. Ff weer uploaden en klaar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.