Themes gemaakt door leden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario misschien kun je deze nog gebruiken als je wil? kijk eens na mijn vorige screenshots, kun je die ook in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
kijk eens na mijn vorige screenshots, kun je die ook in kleur zetten?? heb ze allebei naast elkaar gezet lol
|
|
|
||||
|
||||
je bedoelt je tekst ''Slide for Scanning'' ??
ene is die nu helemaal in kleur? komt ernog wel zo'n gloed overheen dan?
|
||||
|
||||
gloed nee, nie over de kleur heen. heb em nu trug in normaal staan.
|
|
||||
|
||||
met gloed is mooier tog?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje,
Ik heb summerboard en Customize op mijn iPhone staan. Ik kan ook Thema's kiezen en alles veranderd dan ook behalve mijn achtergrond... die blijft maar zwart, heeft iemand hier please een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
heb je in SummerBoard, wallpaper wel op ON staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eventjes tegoei lezen hier. |
|
|||
|
|||
hoe kan ik de icontjes verkleinen op de iphone
|
|
||||
|
||||
Met een bewerkingsprogramma zoals Photoshop, Illustrator, ect. Je kan dan de afbeelding verkleinen en er een doorzichtige rand omheen maken.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Mijn aangepaste Whitoken Thema...
Dit is dan mijn aangepaste Whitoken thema....met de eigen gemaakte bijpassende lockscreen..... en bijpassende SBSetting...
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die lockscreen komt me bekend voor. Welke app is dat? |
|
||||
|
||||
En waar haal je zo'n Whitoken thema vandaan? Kan niets vinden in cydia
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16798665 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is de lockscreeninfo van ashman. Het is alleen bewerkt door mij: Eigen knop om te unlocken dus geen slide to unlock en de kleine icontjes bijvoorbeeld bij sms , mail en zo aangepast in de kleuren van mijn thema. Veel succes met jou thema Daicon... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil beste en screenshot plaatsen, alleen weet even niet hoe dat moet. Ga ik even uitzoeken. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij op weg helpen hoe het icontje van eBuddy aan te passen. Zoek me op dit moment tien keer in de rondte alleen zie ik het even niet. Heb de default icons al wel gevonden hoe deze aan te passen. Allen nu hoe icons aan te passen van de apps van de app store
Alvast bedankt voor jullie hulp. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie | elisa9180 | Jailbreak | 3 | 28-06-10 10:16 |
Lockscreen gemaakt door mij! | saltydog | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-04-10 09:46 |
|
|