iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Nieuwe spel: Superman The Game!!! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/9862-nieuwe-spel-superman-the-game.html)

msunique 23-03-08 04:02

Superman (iCopter)
 
1 Bijlage(n)
Hey wazzaaaaaa,

ASN Networks en ik hebben een nieuwe theme gemaakt voor iCopter...
Je bent superman en je doel is om kryptonite te vermijden, doe je dit niet dan zul je dood gaan.

Het is jammergenoeg nog niet via installer te downloaden, dus download deze .rar file en extract het.
Kopieer het via WinSCP of iBrickr naar je applications folder.
Wijzig de rechten naar 0755 en restart je springboard of iPhone.
en ohja, veel plezier;)

Laat horen wat je ervan vind:)

dylotic 23-03-08 11:18

Heb je ook een URL?

dennis9920 23-03-08 11:34

ga meteen proberen.

Edit: niet echt nieuw gwn aangespast versie van icopter.

Paz 23-03-08 13:14

Wat een rip-off!!!
Wel creatief blijven aub. maak iets als monopolie of worms!

Stiruam 23-03-08 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paz (Bericht 86192)
Wat een rip-off!!!
Wel creatief blijven aub. maak iets als monopolie of worms!

Doe het zelf beter dan! :mad: Echter zou ik het eerder als Superman Theme voor iChopper brengen :D

Greetz, Stiruam

Paz 23-03-08 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 86196)
Doe het zelf beter dan! :mad: Echter zou ik het eerder als Superman Theme voor iChopper brengen :D

Greetz, Stiruam

Mee eens, als theme dus. Het moet niet gebracht worden als nieuwe game, vandaar de kritiek.

Stiruam 23-03-08 17:20

Nja begrijpelijk maar dan nog heeft hij er tijd aan besteed en das toppie aangezien ik er te lui voor ben en wacht tot mensen dit soort dingen doen :p

Greetz, Stiruam

ASNNetworks 23-03-08 18:06

Dit was ook meer iets voor onszelf, iCopter vonden we een beetje saai en het was ook als een grap, we nemen aan dat iedereen wel ziet dat het gewoon iCopter is;)

ASNNetworks 30-03-08 03:16

Nog wel een leuke toevoeging...Toen we bezig waren met het customizen van iCoper zagen we een bestand genaamd highscore.txt...We openden dit en zagen ons highscore, en vulden 999 in...En inderdaad,,,mn highscore werd 999:P Wel grappig om te bewerken en anderen laten proberen om het te verbreken:P

sjowol 30-03-08 03:49

humm zo heb ik p**melcopter maar die zal ik maar niet in de repo zetten :eek:
deze kan natuurlijk wel als theme in de iFoneguide repo, (of in de eXperimental repo) laat maar horen

ASNNetworks 30-03-08 03:54

Ja dat lijkt me leuk:D Ik vind het goed, en MSUnique denk ik ook...Dus...Cool, maar wel graag onze beide namen vernoemen....
ASN Networks en MSUnique:D

sjowol 30-03-08 03:56

dan zorgen we dat ie zeer binnenkort in de repo komt :) (je vervangt gewoon die png's right? ja ik had ook al aan themes zitten denken.. jammer alleen dat je dan de orginele overschrijft en geen keuzemogelijkheid hebt....)

ASNNetworks 30-03-08 04:13

Ja, we overschreven gewoon die .png's maar we hebben ook wat strings veranderd, een pop-up, en hebben we de naam enzo vermeld, en dat moest gebeuren met een HEX-Editor, maar de rest zijn onze custom made png's;)

Stiruam 30-03-08 17:05

Oooh je mag geen credit's hex'n hé :p

Greetz, Stiruam

ASNNetworks 30-03-08 17:10

shhhtt..:p Maar persoonlijk vind ik Superman er mooier uitzien dan iCopter, vandaar dat we dus onze namen hebben vernoemd, en we konden een bepaald aantal tekens doen, niet meer en niet minder...Dus ja...iets moest weg...maar volgens mij staan er geen credits enzo..We hebben alleen naam en versie nummer veranderd en dat soort van tutorial (touch to fly etc..)

msunique 30-03-08 23:16

En het is toch pas verboden als er patent op aangevraagd is?
en het is ook een beetje raar als je superman bent, terwijl het spel iCopter heet...

ASNNetworks 31-03-08 00:25

Precies MSUnique...Maar moet jij niet gaan slapen?:p

sjowol 31-03-08 01:18

technisch gezien is het wel verboden, de mensen die het orgineel gemaakt hebben hebben hier creatief copyright op, daar hoef je dus geen patent voor aan te vragen (en in dit geval zou dat dus copyright zijn) nou wordt dat in dit geval natuurlijk nog technischer omdat icopter al "gepikt" is van de flash versie en deze weer gebaseert is op een ander spel. maar omdat je direct de code van iCopter gebruikt liggen daar zeker wel rechten op.
just for your information.

ASNNetworks 31-03-08 02:02

We hebben alleen de png's veranderd en een hex:p. We wilden de topic titel ook wijzigen naar Superman The Game (iCopter) maar helaas...kon titel niet meer wijzigen...
Maar ik zie niemand klagen en we zeggen ook niet dat wij dit spel hebben gemaakt, alleen dit thema, dus kon geen kwaad dachten we..daar willen we alleen credit voor:p, voor de thema


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.