//

Unlimvideos crash bij download

Unlimvideos crash bij download discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden unlimvideos gedownload waarmee je gratis hele films kan downloaden en streamen. Opzich een geniaal idee en bij de meeste mensen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-11, 17:36
Josser Josser is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 13
Standaard Unlimvideos crash bij download

Ik heb een tijdje geleden unlimvideos gedownload waarmee je gratis hele films kan downloaden en streamen. Opzich een geniaal idee en bij de meeste mensen werkt ook gewoon, maar telkens als ik een film probeer te downloaden, crasht de app rond de 70/80%. Dan moet ik weer opnieuw beginnen, maar de download voltooit nooit. Streamen gaat wel goed, maar ook maar tot een bepaalde hoogte.. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store loopt vast bij download wdele iPhone Apps 3 30-08-10 11:41
fout bij programma download blondel1 iPhone Apps 1 18-09-09 09:01
Mail crash bij 2.0.2 j.junior iPhone algemeen 15 15-09-08 20:02
Crash bij third-party programma's mstoteler Jailbreak apps en thema's 3 14-08-08 21:19
Email crash bij Ziphone 199724 Unlock [archief] 2 11-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.