//

App om badges links te zetten

App om badges links te zetten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een 7 icon dock momenteel, en de applicatiesicoontjes zitten deels over elkaar heen. Superhandig voor mij in ieder geval. Alleen de badges (rood met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-11, 22:00
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard App om badges links te zetten

Heb een 7 icon dock momenteel, en de applicatiesicoontjes zitten deels over elkaar heen. Superhandig voor mij in ieder geval. Alleen de badges (rood met witte letters als melding aantal berichten of updates) staan rechts en overlapt de icoontjes. Hoe kan ik ze links plaatsen zodat ik wel kan zien hoeveel meldingen ik heb voor elke app.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 7 dock.png‎ (156,3 KB, 21x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-12, 22:29
Josser Josser is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 13
Standaard

Hier ben ik ook naar op zoek. ik gebruik sinds kort overflow in combinatie met een 7-icon dock van springtomize.. Alleen heb ik nog niets kunnen vinden, en jij zo te zien ook nog niet?
  #3  
Oud 28-01-12, 22:38
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Ik heb mijn badges ook links staat en gebruik daar Bigify+ voor.
Het is dan wel zo dat als je meer dan 10 meldingen hebt dat de badge terug rechts komt te staan.
  #4  
Oud 28-01-12, 23:20
Josser Josser is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 13
Standaard

Oke, ja bij mij werkt het ook. Ik was dan eigenlijk op zoek naar een app of tweak waarmee je de badges apart per icon links of rechts kan zetten. Ik gebruik namelijk Overflow en nu zit ik met hetzelfde probleem, nu vallen ze aan de andere kant weg
  #5  
Oud 28-01-12, 23:36
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Infinidock installeren zodat je evenveel (of meer) icoontjes in je dock kan zetten maar minder per pagina zodat ze niet overlappen.

@Josser: bij mij crasht mijn SB steeds met Overflow samen met Springtomize. Als ik Springtomize uitschakel kan ik Overflow wel gebruiken. Zodra in het terug inschakel crasht het weer. Raar dat het bij u wel werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Links naar andere app's werken niet Tweety Jailbreak 0 03-12-10 09:23
Springboard Badges niet op de juiste plaats Colpaert Ringtones en Wallpapers 0 12-04-10 18:21
App voor verplaatsen badges? keedan Jailbreak apps en thema's 0 07-03-10 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.