iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/100762-foto-s-verwijderen-icloud-s-photostream.html)

apotheosis 20-10-11 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eveliientjee (Bericht 721451)
Alright, tis uiteindelijk gelukt via mozilla (: Thanks allemaal ;D

Goed dat we het weten nu dankzij timosha, zo kunnen we andere mensen mee helpen want zeer velen gaan dit niet weten.

Eveliientjee 20-10-11 22:31

Nee idd, tis ook een lastig gedoe ;')

pollie 22-10-11 14:57

je kan fotostream ook gewoon uitschakelen om zo deze problemen in geheel te voorkomen. Ik had hetzelfde en heb fotostream uitgezet en dan krijg je de melding verwijder foto's werkt prima.

Eveliientjee 22-10-11 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pollie (Bericht 722387)
je kan fotostream ook gewoon uitschakelen om zo deze problemen in geheel te voorkomen. Ik had hetzelfde en heb fotostream uitgezet en dan krijg je de melding verwijder foto's werkt prima.

Dat klopt, maar dan heb je fotostream helemaal niet meer. En dat is een handig programma om snel je foto's op pc te krijgen. Het probleem is dus dat sommige mensen die foto's er niet af krijgen als ze op "verwijder foto's" drukken. Dus dit moet via mozilla firefox voor mensen die windows hebben ;).

apotheosis 22-10-11 16:38

Hetgeen ik dus moet doen is eerst via mozilla firefox naar icloud gaan en daar zoals timosha hier heeft uitgelegd ,aar geavanceerd enzo gaan en daar verwijder nemen maar dat is bij mij nog niet voldoende, dan moet ik zowel naar de iphone als ipad gaan en daar bij instellingen verwijder nemen bij fotostream, als ik dat doe, zet dan luttele seconden nadien de fotostream in de iphone/ipad terug aan dan zijn de foto's weg uit fotostream, beetje jammer dit zo moet gaan, ik had veel liever gehad ik meteen vanuit de iphone de foto's zou kunnen verwijderen, helaas lukt dat niet bij mij en ik moet ik zaols net uitgelegd het gaan doen.

Wil je uiteraard geen foto's in je fotostream laten terecht komen dan zet je op je iphone fotostream gewoon uit, als ge dan foto's trekt komen ze alleen in je cameraroll zoals vanouds terecht, zet ge nadien fotostream aan zullen ze sowieo (en maar goed ook) niet in je fotostream tevoorschijn komen.

Robkro 22-10-11 18:33

Tja, wat is je punt nou?

iScorpio 03-11-11 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 720773)
Op een Mac werkt dat wel goed (maar daar hebben Windowsmensen niets aan) :rolleyes:

Op de website www.icloud.com een reset den doen van Photostream. Dan op de iDevices heel even Photostream aan- en uitzetten en weg zijn de foto's. En ze komen ook niet meer terug.

Dit werkte gelukkig bij mij ook :)

jariel 06-11-11 15:27

wat fotostream aangaat ga naar instellingen daarna kies foto
zet fotostream uit door middel van schuifje
resultaat alles wordt automatisch verwijderd

shivam89 31-12-11 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eveliientjee (Bericht 722390)
Dat klopt, maar dan heb je fotostream helemaal niet meer. En dat is een handig programma om snel je foto's op pc te krijgen. Het probleem is dus dat sommige mensen die foto's er niet af krijgen als ze op "verwijder foto's" drukken. Dus dit moet via mozilla firefox voor mensen die windows hebben ;).


Ik kan het gewoon doen met IE (9) Helemaal geen problemen heb ik ;)

Herman47 27-02-13 19:59

Wanneer ik inlog op icloud.com krijg ik 'geavanceerd' om photostream te resetten,niet op het scherm. Wel notificaties, waar is geavanceerd gebleven??

Guest-20180925190238 27-02-13 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman47 (Bericht 882034)
Wel notificaties, waar is geavanceerd gebleven??

Fotostream reset is blijkbaar verdwenen :confused:

Herman47 27-02-13 21:31

Nog iets vreemds ... ik kan wel foto's uploaden van mijn iPAD naar de PC (windows 7) maar niet omgekeerd dus van PC naar iPAD????:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.