Kan icloud niet openen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn ipad naar instellingen ga, blijft icloud lichtgrijs(inactief). Zie bijlage ik heb Icloud geinstalleerd voor windows. iemand die een oplossing weet? alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kan icloud niet openen
Als ik op mijn ipad naar instellingen ga, blijft icloud lichtgrijs(inactief). Zie bijlage
ik heb Icloud geinstalleerd voor windows. iemand die een oplossing weet? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kompleet hetzelfde probleem hier
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 20:23 ---------- Heb het probleem gevonden. Schakel beperkingen volledig uit. Dan komt de icloud vrij |
|
|||
|
|||
Perfect! Dankjewel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet | Kenanus | iPhone algemeen | 16 | 30-11-14 00:43 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Icloud email kan niet verandert worden | Tommyyke | iCloud | 0 | 12-10-11 22:23 |
Windows: Kan itunes niet openen | wwl | iTunes | 3 | 10-06-11 23:10 |
|
|