//

Adresboek Synchronisatie via iCloud

Adresboek Synchronisatie via iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een nieuw Test Contact maak in het adresboek van mijn iphone (iOS 5.0) dan zie ik dat dat contact inderdaad verschijnt WEL in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 15:10
louk louk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Adresboek Synchronisatie via iCloud

Als ik een nieuw Test Contact maak in het adresboek van mijn iphone (iOS 5.0) dan zie ik dat dat contact inderdaad verschijnt WEL in het adresboek op mijn account op icloud.com, maar op mijn iMac thuis verschijnt ie NIET.

Als ik op mijn iMac thuis in Adresboek een ander Test2 Contact maak dan verschijnt dat NIET in mijn Adresboek op icloud .com en ook niet op mijn iphone. En dat was nou juist wel de bedoeling van iCloud, toch?

Als ik mijn iPhone met een kabeltje verbind met de iMac en de synchronisatie toepas dan lukt het natuurlijk wel, maar het was nou juist de bedoeling dat dat niet meer hoefde.

Het maakt niet uit of ik in iTunes /info/synchroniseer adresboek contacten wel of niet aanvink.

Zie ik iets over het hoofd?

En hoe weet mijn Adresboek op mijn iMac eigenlijk dat ie nieuwe contacten naar icloud.com moet sturen? Via iTunes soms?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 16:54 ----------

Zelf het antwoord al gevonden. Het blijkt alleen te werken met OSX Tiger. Dus upgraden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
adresboek Eddy Lowe iPhone algemeen 2 03-06-12 13:21
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen Jordie Segers iTunes 28 11-11-11 12:15
iphone adresboek to adresboek imac G_rrtt iTunes 1 15-03-09 00:39
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen (Mogelijke oplossing) Jordie Segers iTunes 0 11-11-08 22:14
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen Jordie Segers iTunes 1 11-02-08 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.