//

Aankopen niet overgezet naar iCloud

Aankopen niet overgezet naar iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijkbaar zijn mijn aankopen uit de Apple-store niet mee gemigreerd naar mijn iCloud. Mijn iCloud Apple-ID werkt maar mijn 'oude' MobileMe ID waar ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-11, 15:56
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Aankopen niet overgezet naar iCloud

Blijkbaar zijn mijn aankopen uit de Apple-store niet mee gemigreerd naar mijn iCloud.

Mijn iCloud Apple-ID werkt maar mijn 'oude' MobileMe ID waar ik mijn aankopen op gedaan heb werkt niet meer. Ik kan niet meer inloggen in de Apple store omdat mijn wachtwoord niet meer aanvaard wordt. (aanvragen van een nieuw paswoord lukt niet want na 50 pogingen krijg ik nog steeds geen bevestigingsmail)

Ik kan dus alle aangekochte applicaties uit de Apple-store niet meer benaderen / updaten want ze staan op mijn oude MobileMe ID.

Ik heb een mail gestuurd naar Apple maar met de huidige migratie's zal het wel 100 jaar duren alvorens ik antwoord zal krijgen
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: niet alle muziek wordt overgezet Mr Baboon iTunes 14 11-06-10 14:07
iPhone: iPhone zet aankopen niet meer over naar iTunes breuk454 Jailbreak 6 28-10-09 12:48
Foto: niet alle fotomappen worden overgezet filipdeceulaer Muziek, foto & video 1 17-05-08 01:59
Foto: foto's overgezet mar niet te vinden blaugrana Muziek, foto & video 2 02-11-07 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.