iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Foutmelding bij instellen iCloud Control Panel (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/101419-foutmelding-instellen-icloud-control-panel.html)

Mark1972 17-10-11 10:10

Foutmelding bij instellen iCloud Control Panel
 
Ik krijg een foutmelding na het instellen van iCloud Control panel.
Als ik Calendars & Tasks wil synchroniseren, dan loopt iCloud vast met de volgende melding: Apple Outlook DAV Config has stopped working.
Iemand bekend met dit probleem?

Yzord 17-10-11 10:12

Heb je een PST bestand?

Mark1972 17-10-11 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 718717)
Heb je een PST bestand?

Ja die heb ik.

Yzord 17-10-11 10:24

Kijk eens of je scanpst.exe op je computer hebt staan en draai deze over je PST bestand heen en probeer het erna nog eens.

Mark1972 17-10-11 10:53

Ik heb scanpst gedraaid en er zijn fouten gevonden en hersteld.
Helaas werkt iCloud nog niet. Nog steeds dezelfde foutmelding.

Yzord 17-10-11 11:26

Wat gebeurt er als je de PST "uitschakeld"? Dus in je config de path weghalen van je pst. Doet ie het dan wel?

Erna weer path terugzetten uiteraard ;)

Mark1972 17-10-11 11:58

Zo te zien werkt het.
Ik heb een nieuwe pst file aangemaakt en de oude verwijderd binnen Outlook.
Toen iCloud control panel opgestart en laten synchroniseren. Geen foutmelding.
Daarna nieuwe pst file verwijderd en oude pst file toegevoegd en als standaard pst file ingesteld. iCloud control panel weer laten synchroniseren en geen foutmelding....

Yzord 17-10-11 13:37

Feli...!!

;)

SemdeHusky 29-11-12 14:26

Ik ben daar ook twee dagen mee in de weer geweest met een Lenovo R61i. Office 2010 eraf, Office 2007 erop, werkte ook niet. Het kreng weigerde te synchroniseren. Andere laptop gepakt HP Dv5, want volgens Windows was de oorzaak van de foutmelding zoals boven omschreven het gevolg van de Lenovo R61 processor (een Intel Centrino Duo). Deze is beveiligd. De HP laptop met AMD processor werkte perfect samen met Icloud. Office 2010 weer geinstalleerd op de Lenovo R61i. Op de HP Dv5 zag ik in een flits dat ik daar nog gebruik maakte van Icloud for Windows 1.01, want op de Lenovo had ik de laatste versie 2.0 gedownload van Apple! Deze 1.0.1 versie na enig zoeken gevonden op internet. Icloud 2.0 gedeinstalleerd op de Lenovo R61i en de oudere versie geinstalleerd, geconfigureerd en.........jawel synchronisatie gaat als een speer. Hier kun je nog de oudere prima versie downloaden: Download iCloud Control Panel for Windows 1.0 for free Moet lukken, het ligt niet aan Office, het ligt niet aan Windows, maar iets in de nieuwe versie van Icloud for Windows loopt niet helemaal lekker met Outlook.

deerhunter88 06-12-12 16:16

goedemiddag,

ik heb overal gezocht binnen de discussie, maar het antwoord op mijn volgende vraag heb ik nog niet ontdekt.

Een maand terug heb ik, na een crash van mijn computer, icloud en outlook 2010 opnieuw geïnstalleerd.
Mijn fotostream en bladwijzers worden prima gesynchroniseerd.
Mijn contacten en agenda daarentegen worden NIET gesynchroniseerd.
Ook heb ik geen button in mijn outlook.
Ik probeer in het icloudscherm de contacten-agenda en taken te configureren maar ik krijg de mededeling in het icloudscherm: Intallatiefout configuratiescherm-onderdeel Icloud.
Na 100 keer geprobeerd opnieuw te installeren, verwijderen, outlook opnieuw te installeren, ben ik nog steeds even ver. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of nog liever, een oplossing???

ik hoor het graag. vast bedankt,

Frank

Guest-20180925190238 06-12-12 16:26

Gebruik je de laatste versie van het Windows iCloud Control Panel?

iCloud Control Panel 2.1 for Windows

deerhunter88 06-12-12 22:05

ja inderdaad. ik heb nog wel een discussie gelezen waarin werd voorgesteld om terug te gaan naar een oudere versie. ook dat heb ik geprobeerd, zonder succes.
moedeloos wordt je er van.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:15.