//

gmail agenda synchroniseren met icloud

gmail agenda synchroniseren met icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo, Ik krijg mijn agenda met gmail niet ingesteld op icloud. Wie kan me helpen? Gr.ralph...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 13:29
ralphvlassak ralphvlassak is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard gmail agenda synchroniseren met icloud

Halo,

Ik krijg mijn agenda met gmail niet ingesteld op icloud.
Wie kan me helpen?

Gr.ralph
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 17:55
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralphvlassak Bekijk bericht
Halo,

Ik krijg mijn agenda met gmail niet ingesteld op icloud.
Wie kan me helpen?

Gr.ralph
De Gmail agenda kan niet gesynchroniseert worden met de iCloud. Zijn twee compleet verschillende dingen. In de iCloud kun je een agenda aanmaken op basis van je me.com emailadres. Deze is gratis en bevat dan je agenda.

Maar als je de Gmail agenda al gebruikt, verandert er verder niks voor je. Hoef je ook niet back-up'en op de iCloud - doet Google al voor je - en je kunt hem al op al je devices bekijken.

De iCloud agenda voegt dus niks toe voor je. Kun je uitzetten.
  #3  
Oud 17-10-11, 18:41
henri1980 henri1980 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Tja, ik vind de agenda van icloud wel makkelijker voor als je een agenda deelt met je vrouw oid.
  #4  
Oud 18-10-11, 11:48
mheim mheim is offline
• iOS 5.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Dat kan ook uitstekend met Google Agenda
  #5  
Oud 18-10-11, 11:58
henri1980 henri1980 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Is wel veel meer gedoe, zo had ik het ook. Heb dat gisteren aangepast, scheelt weer een google account.
  #6  
Oud 18-10-11, 13:36
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Als er iets makkelijk is, is het wel delen van Gmail agenda's... wij doen het hier thuis al jaren; ideaal!

[Edit] Wel ieder z'n eigen agenda natuurlijk; en dan delen met elkaar zodat Google (of je iDevice) ze over elkaar heen legt..
  #7  
Oud 18-10-11, 17:35
Stevo's schermafbeelding
Stevo Stevo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jigsjdg Bekijk bericht
Als er iets makkelijk is, is het wel delen van Gmail agenda's... wij doen het hier thuis al jaren; ideaal!.
gmail agenda is inderdaad gemakkelijk, maar er veranderd en verdwijnen agenda onderdelen of contactpersonen (zonder dat ik er hier iets aan doe)
Blij dat icloud werkt.
  #8  
Oud 15-02-12, 17:36
Martine81 Martine81 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar Martine81
Standaard

hallo, ik weet niet of ik goed zit, maar ben helemaal gaar hiervan.
ik heb een gmail adres en mijn partner ook
was mooi ingesteld op pc en iphone en kon al haar afspraken zien en evt wijzigen op mn iphone zo kan zij ook mijn afspraken inzien en evt wijzigen maaaar we hebben ieder een eigen gmail adres maar dat werkte voorheen perfect en uiteraard gratis
nu zie ik alleen mn eigen afspraken nog en die van haar niet meer op mn iphone maaaar ik zie het wel op de agenda van de pc, ben al 4 weken bezig, ik snap er helemaal niets van :s
hoop dat iemand een antwoord heeft...
oh ja en er staat in mn iphone in agenda ineens 2555 BE achter de maand??? weet niet wat dat is

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2012 om 16:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jigsjdg Bekijk bericht
Als er iets makkelijk is, is het wel delen van Gmail agenda's... wij doen het hier thuis al jaren; ideaal!

[Edit] Wel ieder z'n eigen agenda natuurlijk; en dan delen met elkaar zodat Google (of je iDevice) ze over elkaar heen legt..
hallo, ik weet niet of ik goed zit, maar ben helemaal gaar hiervan.
ik heb een gmail adres en mijn partner ook
was mooi ingesteld op pc en iphone en kon al haar afspraken zien en evt wijzigen op mn iphone zo kan zij ook mijn afspraken inzien en evt wijzigen maaaar we hebben ieder een eigen gmail adres maar dat werkte voorheen perfect en uiteraard gratis
nu zie ik alleen mn eigen afspraken nog en die van haar niet meer op mn iphone maaaar ik zie het wel op de agenda van de pc, ben al 4 weken bezig, ik snap er helemaal niets van :s
hoop dat iemand een antwoord heeft...
oh ja en er staat in mn iphone in agenda ineens 2555 BE achter de maand??? weet niet wat dat is
  #9  
Oud 15-02-12, 17:56
Jigsjdg Jigsjdg is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 67
Standaard

Als je op je iPhone, in Agenda zit, zie je linksboven een knop "Agenda's". Als je die aanklikt, kun je selecteren welke Agenda's je ziet en welke niet.
Controleer of de agenda van je partner niet per ongeluk gedeselecteerd is.

Anders controleren in Instellingen->E-mail, contacten, agenda's-> of haar gmail account er nog wel tussenstaat en of "Agenda's" geselecteerd is; ditstaat in het klein onder de account naam, bijvoorbeeld zo:

Accounts
__________________________
Mijn Gmail
>
E-mail, Agenda's, Notities
__________________________
Gmail Partner >

Agenda's
__________________________
Voeg account toe... >


Als dat klopt, controleren of ze haar wachtwoord niet veranderd heeft ondertussen:
  1. Open het Account,
  2. dan op de bovenste knop in het scherm drukken (er staat op: Account naam@gmail.com >)
  3. laatste teken wachtwoord wissen en weer toevoegen
  4. druk op knop Gereed (rechtsboven)
nu gaat de iPhone de instellingen controleren en als alles klopt, verschijnen achter alle instellingen vinkjes. Gebeurd dat niet, krijg je een foutmelding en weet je wat er niet klopt.

Nu zou ie het weer moeten doen...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2012 om 16:57 ----------

2555 BE lijkt overigens een postcode
  #10  
Oud 17-02-12, 19:51
Martine81 Martine81 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar Martine81
Standaard

Nou ben helemaaal blij heb online via google een engels forum gevonden en het probleem van de 2555 BE was dat hij bij instellingen op buddistische agenda stond!!!
enfin aangepast gelukkig maar want bleek dat ie ook geen backups meer maakte dus eigenlijk was er meer daardoor mis
maar voor degene die het zelfde probleem hebben:

Eerst ga je naar settings dan naar genral dan international change region format


alleen kamp ik nog met 1 probleem, nog steeds!
ik heb zojuist mijn partners gmail ingedoken en de mijn, beide eruit gegooid en opnieuw aangemeld
wauw werkt fantastisch!!
als ik op de laptop kijk in mn partners mail agenda bij gmail zie ik haar en mijn afspraken
als ik me inlog zie ik haar en mijn afspraken
en in mn telefoon?
niks!
heb gekeken bij intellingen enzo
daar staat het desbetreffende mail adres van mn partner en jup aangevinkt
maar zie niks alleen mn eigen afspraken
(typisch is, je vult daar alleen het mail adres in, niemand krijg meldingen voor accepteren etc etc.

ik heb de iphone 4s
partner blackberry 9700
heb altijd gewerkt nu niet meer
en als klap op de vuurpijl ziet ze mij ook niet meer in haar agenda in dr tel/

ik snap er geen snars meer van
werkt nu frustrerend....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gmail agenda synchroniseren met icloud ralphvlassak iCloud 5 19-12-11 23:35
Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail exir iTunes 1 14-06-11 09:39
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook thelorrr iTunes 0 23-05-11 23:35
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.