Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Title says it all? Moet dit via itunes of kan dit ook zonder, dus via je iPhone (wel met wifi netwerk uiteraard )? Zo ja? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten?
Title says it all?
Moet dit via itunes of kan dit ook zonder, dus via je iPhone (wel met Wi-Fi netwerk uiteraard )? Zo ja? hoe?? Thx in advance |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone herstellen
Dan bij het eerst opstarten kun je zonder iTunes een backup uit iCloud selecteren |
|
|||
|
|||
thxx heb het door idd!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 | mathijs_ | iTunes | 3 | 08-02-11 12:07 |
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 20:46 |
kan reservekopie niet terugzetten | Guest-20191103144301 | Archief | 1 | 13-11-10 17:37 |
iPhone: Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore?? | Antiparadox | Jailbreak | 4 | 17-01-09 18:52 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 16:45 |
|
|