Icloud, ik kan men bestanden niet meer openen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, ik maak dus ook gebruik van icloud, op het begin ging het goed en had ik mijn bestanden gewoon op men ipad en men ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Icloud, ik kan men bestanden niet meer openen
Nou, ik maak dus ook gebruik van icloud, op het begin ging het goed en had ik mijn bestanden gewoon op men ipad en men laptop staan enz.
Nu kan ik dus mijn bestanden met een pijltje erbij niet meer openen, en ze staan ook niet meer op icloud.com.. terwijl ze daar eerst wel stonden. De bestanden die ik nieuw aanmaak worden wel geupload. Ik heb het dan over bestanden zoals pages en keynote. iemand enig idee waardoor ik ze wel weer kan openen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan icloud niet openen | Msjoerdsma | iCloud | 2 | 13-10-11 22:21 |
Windows: Itunes kan bestanden niet meer lezen | andy1983 | iTunes | 0 | 13-10-11 20:27 |
Itunes kan bestanden niet meer lezen | andy1983 | iTunes | 0 | 13-10-11 19:53 |
ik kan men iphone niet meer downgraden? | jepper333 | iPhone algemeen | 5 | 12-10-11 12:09 |
|
|