week cal en iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft er al iemand de agenda week cal aan de gang in samenwerking met icloud? de standaard agenda gaat goed, maar deze gebruik ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
week cal en iCloud
heeft er al iemand de agenda week cal aan de gang in samenwerking met icloud? de standaard agenda gaat goed, maar deze gebruik ik niet graag.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep, werkt perfect zolang je de standaard iCal maar inschakelt in iCloud op het iDevice.
|
|
|||
|
|||
dus op iPhone, instellingen, icloud en dan agenda's aanvinken? dat heb ik gedaan maar zet mijn agenda niet over
|
|
|||
|
|||
Zet iCal eens uit en weer aan in iCloud zodat deze opnieuw kan synchroniseren met iCloud.
|
|
|||
|
|||
wat is het toch eigenlijk simpel, dit hielp idd om te syncen en nu alle afspraken overal terug te vinden.
thx timosha |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
had ook het probleem met week agenda en ios5.
Heb in berichtgeving>week agenda; berichtencentrum uitgezet en alles synct weer naar behoren. oja, heb google+ eraf gehaald |
|
|||
|
|||
hallo,
ik zie in icloud wel mijn afspraken die in in de week cal heb maar zie de gekochte agenda van de schoolvakantie er niet in staan. iemand een idee??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Badge in "WeeK Cal" app | fritskos | iPhone Apps | 6 | 19-10-11 10:07 |
Nemussync: wel verjaardagen, maar geen andere events in google cal | Kimsalabim | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-09-08 18:11 |
|
|