door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken
Gisteren IOS 5 geinstalleerd en daarna i Cloud aangezet op 2 Iphones en 1 iPad om de gegevens van alle agenda's op de 3 apparaten samen te brengen. Op 1 iPhone en de iPad zijn de agendagegevens prima in te brengen en/of te wijzigen, maar op de tweede iPhone niet, terwijl alles daar ook correct aangevinkt staat bij de instellingen. Alledrie staan ze onder dezelfde apple ID geregistreerd (+ iTunes).
Bij het inbrengen van agendagegevens op die tweede iPhone krijg ik eerst te lezen:
"activiteit bewaren niet mogelijk. Er is geen agenda ingesteld" (terwijl dat wel zo is). Dan kun je alleen maar OK intoetsen en daarna krijg ik de melding te zien "activiteit bewaren niet mogelijk. Die activiteit behoort niet tot die activiteitencontainer". Dan kun je alleen maar "gereed" ( komt weer dezelfde melding) of "annuleer"intoetsen. OP de beide iPhones en iPad komen wel alle gegevens die door de eerste iPhone en de iPad ingebracht of gewijzigd zijn. Kortom, advies gevraagd.
|