//

door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken

door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren IOS 5 geinstalleerd en daarna i Cloud aangezet op 2 Iphones en 1 iPad om de gegevens van alle agenda's op de 3 apparaten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-11, 17:11
Dilo Dilo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Question door i cloud geen nieuwe afspraken in agenda kunnen maken

Gisteren IOS 5 geinstalleerd en daarna i Cloud aangezet op 2 Iphones en 1 iPad om de gegevens van alle agenda's op de 3 apparaten samen te brengen. Op 1 iPhone en de iPad zijn de agendagegevens prima in te brengen en/of te wijzigen, maar op de tweede iPhone niet, terwijl alles daar ook correct aangevinkt staat bij de instellingen. Alledrie staan ze onder dezelfde apple ID geregistreerd (+ iTunes).
Bij het inbrengen van agendagegevens op die tweede iPhone krijg ik eerst te lezen:
"activiteit bewaren niet mogelijk. Er is geen agenda ingesteld" (terwijl dat wel zo is). Dan kun je alleen maar OK intoetsen en daarna krijg ik de melding te zien "activiteit bewaren niet mogelijk. Die activiteit behoort niet tot die activiteitencontainer". Dan kun je alleen maar "gereed" ( komt weer dezelfde melding) of "annuleer"intoetsen. OP de beide iPhones en iPad komen wel alle gegevens die door de eerste iPhone en de iPad ingebracht of gewijzigd zijn. Kortom, advies gevraagd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 01:24
sjoelaus sjoelaus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard hey

Dit komt door het feit dat de iphone geen rekening heeft gehouden met de wintertijd.. Daarom komt hij in conflict met de tijden. hoop dat ik je heb geholpen.. Waarschijnlijk zal dit alleen gebeuren op zondag 30 Oktober.. Omdat om 3 uur s'nachts de tijd verspringt..
  #3  
Oud 29-10-11, 09:29
Dilo Dilo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Voorlopig dank voor je input. Ik wacht dus af tot na het ingaan van de wintertijd.
  #4  
Oud 29-10-11, 09:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilo Bekijk bericht
Voorlopig dank voor je input. Ik wacht dus af tot na het ingaan van de wintertijd.
Zolang hoef je niet te wachten. Ga naar www.icloud.com en stel daar de juiste tijdzone in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen gjagils iPhone algemeen 0 06-07-11 18:11
1 agenda: Dubbele afspraken Rav3n iPhone algemeen 2 27-03-11 18:02
Agenda en externe afspraken erikbijster iPhone algemeen 0 29-11-10 10:06
Afspraken maken - agenda corrupt Erwin Geys iPhone algemeen 3 05-03-10 22:58
Help! Geen account aan kunnen maken? rachel87 Archief 1 03-10-08 11:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.