//

iCloud en verjaardagen

iCloud en verjaardagen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele contactpersonen zijn met het overzetten naar iCloud dubbel toegevoegd. Ik heb deze netjes verwijderd en alles werkt(e) naar behoren. Toch is iCloud het er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-11, 21:04
PatrickVerh PatrickVerh is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Helmond
Berichten: 2
Exclamation iCloud en verjaardagen

Enkele contactpersonen zijn met het overzetten naar iCloud dubbel toegevoegd. Ik heb deze netjes verwijderd en alles werkt(e) naar behoren. Toch is iCloud het er niet helemaal mee eens. Ik krijg namelijk alleen dubbele verjaardagen van enkele contactpersonen in de agenda van iCloud. Niet in mijn Outlook of op mijn iPhone of iPad, alleen in iCloud.

Ik heb daarom de contacten, waar het om ging, verwijderd zodat ook hun verjaardag uit de agenda van iCloud.com verwijderd zou worden. En wat denk je.... nee! De dubbele verjaardagen blijven er in staan ondanks ik de contactpersonen heb verwijderd. Op mijn iPhone e.d. staat het allemaal goed, maar niet in iCloud.com.

Heeft iemand dezelfde ervaringen als mij of nog beter: weet iemand de oplossing! Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-11, 14:02
trebor1325 trebor1325 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand de oplossing

Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand de oplossing?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 november 2011 om 13:34 ----------

Bij mij verdwenen de dubbele items en drievoudige verjaardagen uit mijn agenda door op de IPad, instellingen Icloud de contactpersonen en agenda een keer uit en aan te zetten. Ik ben weer helemaal blij
  #3  
Oud 26-11-11, 15:02
viresh75 viresh75 is offline
• iOS 11.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar viresh75
Standaard

Ik zit met een probleem, dat de verjaardagen van contactpersonen die je op de iPad intikt bij de geboortedatum, niet in de agenda wordt gezet van iCloud.com. Terwijl dat op de agenda van de iPad zelf wel de verjaardagen worden weergegeven.

Is hier een oplossing voor?
PS: ik stel deze vraag in dit onderwerp omdat de titel overeenkomt met mijn probleem.
  #4  
Oud 26-11-11, 16:54
trebor1325 trebor1325 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

Heb je al gekeken welke agenda's je geselecteerd hebt en welke synchroniseren met je verjaardagenagenda?
  #5  
Oud 26-11-11, 17:01
viresh75 viresh75 is offline
• iOS 11.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar viresh75
Standaard

Ja, ik heb de oplossing gevonden. Je moet inloggen op iCloud.com vervolgens naar de agenda gaan en op instellingen klikken en daar aangegeven dat je je verjaardag agenda wilt laten zien. Deze optie werd niet getoond toen ik mijn iPad 2 op versie 4 draaide. Maar nu dus wel...
  #6  
Oud 30-11-11, 01:53
elsfroonhoff elsfroonhoff is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Tiel
Berichten: 1
Standaard

hoe krijg je verdwenen apps in beginscherm ipad terug? Ik ben de snelkoppeling van de Volkskrant en Pages kwijt. Kan ze niet opnieuw downloaden, omdat aangegeven staat dat ze al geïnstalleerd zijn, wie kan mij helpen ze terug te zetten? Bij voorbaat dank, Els Froonhoff

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 november 2011 om 00:54 ----------

hoe krijg je verdwenen apps in beginscherm ipad terug? Ik ben de snelkoppeling van de Volkskrant en Pages kwijt. Kan ze niet opnieuw downloaden, omdat aangegeven staat dat ze al geïnstalleerd zijn, wie kan mij helpen ze terug te zetten? Bij voorbaat dank, Els Froonhoff
  #7  
Oud 30-11-11, 16:00
snoopytje snoopytje is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 13
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.
Verjaardagen staan soms 5x op icloud.com. Hoe verwijder ik deze?
Op mijn iphone en in outlook staan deze correct maar 1x.

Dank bij voorbaat.

Laatst gewijzigd door snoopytje; 30-11-11 om 16:19.
  #8  
Oud 28-06-13, 15:37
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Schop.....

Helaas heb ik hetzelfde probleem maar lees ik hier geen oplossing.

Ik ben aan het importeren en exporteren geweest (paar keer) en mijn contacts zijn zoals ik ze wil en de agenda ziet er op de iPhone, iPad en op m'n MacBook prima uit. Alleen via iCloud.com heb ik van diverse mensen 4 tot 5 keer hun verjaardag erin staan!

Nu begreep ik al dat deze verjaardagen 1 keer per uur worden geupdate en heb ik 2 uur lang mijn contacts leeg gelaten (delete all), maar na importeren staan sommigen er toch weer 4-5 keer in.

Hoe kan ik dit oplossen?
  #9  
Oud 10-11-13, 16:54
KSmet KSmet is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard

Beste,

Ik heb sinds deze week hetzelfde probleem

Kan iemand me helpen met een oplossing ? Op iphone en MacBook staat alles netjes, op iCloud.com staat sommige verjaardagen wel tot 10 x.
Alvast bedankt voor je reply.

Koen
Reageren

Labels
icloud



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16
verjaardagen spoorloos in iCloud toscaj iCloud 0 27-10-11 15:25
verjaardagen in agenda NBraams iPhone algemeen 3 10-09-11 13:58
verjaardagen synchroniseren in iCal iTalk iPad algemeen 3 30-06-10 17:03
Verjaardagen in de calendar antimaterie iPhone Apps 8 13-09-08 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.