//

@me.com adres gebruiken in Hotmail

@me.com adres gebruiken in Hotmail discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment gebruik ik een @Live.nl e-mailadres, welke ik wil wijzigen naar een @me.com e-mailadres. Laatstgenoemde ziet er naar mijn idee 'professioneler' uit en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 01:00
Massri's schermafbeelding
Massri Massri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Massri
Standaard @me.com adres gebruiken in Hotmail

Op dit moment gebruik ik een @Live.nl e-mailadres, welke ik wil wijzigen naar een @me.com e-mailadres.

Laatstgenoemde ziet er naar mijn idee 'professioneler' uit en wil ik voortaan gaan gebruiken. Echter vind ik de e-mail functie van iCloud te beknopt.

Een voorbeeld die je wel in Windows Live Mail kunt instellen, maar niet in iCloud is een HTML-handtekening. Daarom wil ik 'Me' in Windows Live Mail gebruiken. Je kan al via Windows Live Mail, E-mails verzenden/ontvangen van andere accounts, alleen het lukt maar niet om e-mails te ontvangen op mijn me e-mail via Windows Live Mail. Verzenden lukt wel.

Heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Planet adres gebruiken met iCloud The Raptor iCloud 7 18-10-11 01:32
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? leekiphone iPhone algemeen 13 20-04-10 23:09
IP adres Phille023 Archief 7 22-04-08 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.