IPhone, ICloud en catagorieen van Outlook discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, In Outlook 2010 heb ik categorieen ingesteld voor contactpersonen. Alls gesynced met ICloud. Ik zie echter deze categorieen niet terug in Iphone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
In Outlook 2010 heb ik categorieen ingesteld voor contactpersonen. Alls gesynced met ICloud. Ik zie echter deze categorieen niet terug in Iphone en in de ICloud map van Outlook. Kan iemand raad geven? Dank Jos Allewijn |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Stel de categorieën (of groepen) in in www.icloud.com.
www.icloud.com is het controle centrum voor iCloud, niet Outlook. Outlook heeft de vervelende neiging om zulke zaken in Personal Folders (outlook.pst) te zetten en dat kan iCloud niet syncen. |
|
|||
|
|||
![]() Dit is voor mij helaas geen oplossing.
Wij doen op kantoor alles met de categorieën van outlook. Dat ben ik nu kwijt in taken én contactpersonen. Die categorieën gaan veel verder dan simpel in groepen verdelen. Iemand kan bij mij 'architect' zijn en in project A en project D zitten. Dat is 3 categorieën terwijl hij maar 1 keer in mijn contactpersonen voorkomt. Begrijpt iemand het probleem, en nog belangrijker: is er een oplossing? |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud configureren met outlook error | Arakis | iCloud | 11 | 02-12-11 23:18 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda | bisebaer | iCloud | 20 | 26-11-11 21:39 |
Sync tussen outlook en icloud | robvdk | iCloud | 5 | 07-11-11 21:47 |
ICloud aanmelden bij Outlook 2010 | geertskigek | iCloud | 7 | 04-11-11 18:15 |
|
|