//

Help! Alles kwijt? iCloud?!

Help! Alles kwijt? iCloud?! discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb een probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb vandaag mijn Iphone 4 geupdate. Al mijn persoonlijke dingen (smsjes enzo) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-11, 08:31
hoihoihoi88 hoihoihoi88 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Help! Alles kwijt? iCloud?!

Hoi! Ik heb een probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb vandaag mijn Iphone 4 geupdate. Al mijn persoonlijke dingen (smsjes enzo) stonden hierna nog in mijn Iphone, maar mijn apps niet. Om die terug te krijgen dacht ik: ik zet mijn Iphone terug vanaf reservekopie. Maar die reservekopie was van juli.. Nu zijn al mijn smsjes en notities vanaf juli tot nu verdwenen. Hoe kan ik deze weer terugkrijgen?? Dus als het ware de reservekopie ongedaan maken?!??!

iTunes zegt dat ik een iCloud kopie heb gemaakt, maar mijn iPhone zegt dat ik dit nooit heb gedaan. Hoe kan ik op iTunes de iCloud kopie vinden??

Zou heel fijn zijn als jullie me kunnen helpen..

Dank vast en groet, Liesbeth
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-11, 10:06
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Edit: ik begrijp nu pas je vraag. Je wilt de backup terugzetten ongedaan maken, en je iPhone zoals die 'gister' was, incl sms en notities, terug hebben.
Klik op je iPhone onder 'Apparaten' in iTunes (op je computer) rechtermuisknop: 'zet reservekopie terug' en kies dan voor de reservekopie die -als het goed is automatisch- gemaakt is, vlak voordat je je iPhone hebt geüpdatet (naar een nieuwere iOS?)

Als je geen recentere backup hebt (gemaakt) dan rest alleen nog de Apps opnieuw te donloaden uit de App Store. Klik op 'kopen' en je krijgt de melding dat je deze app al betaald hebt en gratis opnieuw mag downloaden.

Je kunt ook naar de App Store op je iPhone, en dan bovenaan het tabje 'Updates' op 'aankopen' aanklikken. Je kunt dan direct je aangekochte apps 1 voor 1 opnieuw gratis downloaden. Backups in iCloud werken pas vanaf de dag dat je iOS 5 hebt én je iCloud hebt ingesteld. Dus daar heb je nu denk ik niks aan.
  #3  
Oud 02-11-11, 17:17
hoihoihoi88 hoihoihoi88 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Dankje voor je reactie! Er staat bij iTunes onder 'reserverkopie' maar een datum, die in juli, dus niet een automatische backup van toen ik een update had gemaakt (terwijl ik wel had aangegeven tijdens de update dit te willen..) Heb ik dan pech en ben ik al mijn smsjes en notities kwijt??
  #4  
Oud 02-11-11, 20:06
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vreemd. Je kunt dus geen andere datum kiezen? Dan heb je inderdaad pech denk ik.
  #5  
Oud 03-11-11, 09:36
gr25 gr25 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard Terug zetten?

Al eens aan timemachine gedacht?
__________________
3G+3GS
  #6  
Oud 03-11-11, 09:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Time machine had in dit geval geen hulp kunnen bieden. Er is gek genoeg blijkbaar geen iPhone reservekopie gemaakt door iTunes tijdens (dus vlak voor) het updaten naar iOS 5.
  #7  
Oud 03-11-11, 09:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gr25 Bekijk bericht
Al eens aan timemachine gedacht?
Time Machine op een Windows computer Dat zou heel mooi zijn, maar ik denk dat de TS daar écht niet aan gedacht heeft
  #8  
Oud 03-11-11, 14:12
Trust^ Trust^ is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 53
Standaard

wat heeft Time Machine in godsnaam te maken met back up van je iphone? maak elke dag reserve kopie van je apparaat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update alles kwijt. Mordor iPad algemeen 2 16-10-11 19:00
iPhone: alles kwijt na downgade boarde012 Jailbreak 10 02-08-11 13:26
Mac OS X: Alles kwijt na update 4.0.1 Sjaak de Bollenboer iTunes 1 19-07-10 23:49
van 2.2.1 jb -> 3.0 en alles kwijt [HELP] MeTeeJ iPhone algemeen 2 19-06-09 11:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.