iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   icloud alleen maar problemen (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/103604-icloud-alleen-maar-problemen.html)

mitchelheesakkers7 05-11-11 14:31

icloud alleen maar problemen
 
beste mensen

ik heb al wat rondgekeken hier op het forum maar mijn vragen zijn nog niet beantwoord helaas

ik heb een iphone 3gs en een ipad 2 Wi-Fi nu gebruik ik ook i cloud op mijn windows computer maar als ik iets in icloud (internet op de computer) zet komt het wel op mijn iphone maar niet op mijn ipad dit vind ik raar
nagekeken alles staat het zelfde ingesteld en de email adressen en wachtwoorden ook hoe kan dit dan?
fotostream doet hij wel maar de rest niet

mvg,

Mitchel Heesakkers

apotheosis 05-11-11 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mitchelheesakkers7 (Bericht 731573)
beste mensen

ik heb al wat rondgekeken hier op het forum maar mijn vragen zijn nog niet beantwoord helaas

ik heb een iphone 3gs en een ipad 2 Wi-Fi nu gebruik ik ook i cloud op mijn windows computer maar als ik iets in icloud (internet op de computer) zet komt het wel op mijn iphone maar niet op mijn ipad dit vind ik raar
nagekeken alles staat het zelfde ingesteld en de email adressen en wachtwoorden ook hoe kan dit dan?
fotostream doet hij wel maar de rest niet

mvg,

Mitchel Heesakkers

Staat fotostream aan op de ipad bij icloud en alsook bij foto's, bij deze 2 moet je dat aanzetten?

Ipad ook verbonden met Wi-Fi dan? Soms kan een eens minuut duren eer de foto's erdoor schieten.
Op de ipad als je naar je foto's gaat dan moet ge ook op fotostream kunnen klikken, dan zie je de foto's die in je fotostream staan.

mitchelheesakkers7 07-11-11 18:49

fotostream doet hij wel gewoon goed alleen de rest niet

TimmetjeTim 07-11-11 22:13

Misschien moet je even controleren of al de settings bij iCloud aan staan op je iPad, Zo niet dan zou ik die aanzetten als die hier bij van pas komen

n1mber 13-11-11 19:02

Bij mij is het probleem juist andersom. Alles doet het met iCloud alleen fotostream niet. Alle instellingen staan goed zowel op de Ipad en iPhone. Hij heeft het in het verleden gewoon gedaan. Maar de foto's die ik op mijn iPhone maak, komen wel onder het kopje fotostream te staan, maar verschijnen niet meer op de Ipad of computer.

raydela 20-11-11 12:19

Bij mij is het bijna hetzelfde. Fotostream werkt niet op de iPad (wel op de iPhone).

Vandaag was het ineens in orde, zonder dat ik iets gedaan had.

apotheosis 20-11-11 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raydela (Bericht 738142)
Bij mij is het bijna hetzelfde. Fotostream werkt niet op de iPad (wel op de iPhone).

Instellingen en dan naar foto's ; staat het daar aan?
Dan ook in icloud zelf: staat daar fotostream op aan?

n1mber 20-11-11 12:54

zonder maar iets aan de instellingen te hebben gewijzigd.......werkt fotostream vandaag weer.

Kleed 22-11-11 14:35

Het internet stroomg tegenwoordig over met deze problemen, foto stream is er 1 van.

Een ander groot probleem is dat documenten (pages/keynote enz.) ook verdwijnen.

Ik heb zelf al met apple hier over contact gehad, ze herkennen het probleem
Helaas niet!

In de afgelopen ios update werd vaag beschreven dat hier aan iets verbeterd was, het blijft alleen voor komen.

Oplossingen genoeg, maar ook verachillend voorkomende problemen genoeg. Als het ene is opgelost werkt het andere weer niet.

Kijk eens op de apple forums daar staat meer informatie.

Conclusie: icloud is niet betrouwbaar

Guest-20180925190238 22-11-11 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kleed (Bericht 738877)

Conclusie: icloud is niet betrouwbaar

Hier werkt iCloud perfect op vier (4) Macs, twee (2) iPhones en twee (2) iPads. Dat zal waarschijnlijk wel weer aan mij liggen :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.