iCloud instellen als apart Outlook profiel? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik iCloud in een apart profiel instaleren in Outlook 2010? Ik heb meerdere profielen aangemaakt bij het openen van Outlook (o.a. prive, werk) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoe kan ik iCloud in een apart profiel instaleren in Outlook 2010?
Ik heb meerdere profielen aangemaakt bij het openen van Outlook (o.a. prive, werk) en nu wil ik iCloud hier als een apart profiel bijzetten ipv dat iCloud zich nestelt in één van de bestaande profielen zoals standaard gebeurt. Is er iemand die enig idee heeft hoe ik dit zou moeten doen? |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij instellen iCloud Control Panel | Mark1972 | iCloud | 11 | 06-12-12 21:05 |
Sync tussen outlook en icloud | robvdk | iCloud | 5 | 07-11-11 20:47 |
iCloud instellen op android telefoon | Yvarladze | iCloud | 2 | 13-10-11 15:40 |
Profiel instellen? | mik3009 | iPhone Apps | 1 | 12-10-10 13:06 |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 16:28 |
|
|