//

iCloud syncing beperken.

iCloud syncing beperken. discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik heb net men eerste maand mobiel internet nu geactiveerd en zou dit nu altijd willen laten opstaan natuurlijk, zodat ik ten volle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-11, 23:36
Damppy Damppy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard iCloud syncing beperken.

Hoi allemaal!

Ik heb net men eerste maand mobiel internet nu geactiveerd en zou dit nu altijd willen laten opstaan natuurlijk, zodat ik ten volle gebruik kan maken van iMessage en andere diensten.

Nu merkte ik echter dat, vanaf ik men mobiele data aanzet (en wi-fi uit), mijn verbruik ineens begon op te lopen. Weliswaar niet veel, maar als dat lange tijd aanstaat, kan dit wel eens serieus oplopen volgens mij.

Aangezien ik alle push-meldingen heb uitgezet (bij mijn weten dan toch), verdenk ik iCloud hiervan. Is er nu een mogelijkheid om te zorgen dat iCloud enkel gaat sync'en wanneer ik op wi-fi zit? Of moet ik het dan elke keer aan en uit zetten? Dat lijkt me ook niet echt handig..

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. Als iemand nog dingen zou weten die ik zeker niet over het hoofd mag zien, dan hoor ik het graag natuurlijk

Alvast bedankt!

Damppy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-11, 23:46
Robuust Robuust is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 20
Standaard

Instellingen => E-mail, contacten etc. => Nieuwe gegevens => Push uit => naar beneden scrollen => Geavanceerd => iCloud handmatig => Hotmail handmatig etc.
Met name de laatste handelingen via "Geavanceerd" worden vaak vergeten. Prettige bijkomstigheid is dat je accu dan ook veel langer meegaat.
  #3  
Oud 08-11-11, 00:06
Damppy Damppy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Hartelijk bedankt voor de snelle reactie! Dat was inderdaad iets dat nog moest aangepast worden.

Heb het nu gecheckt: Bij verbruik loopt de mobiele data al veel minder snel omhoog!

Een vraag nu. Is het logisch dat, als je niets doet met je iPhone, het dataverbruik nog steeds omhoog gaat? Of is dit enkel maar omdat ik elke keer check hoeveel het verbruik is? Voor de duidelijkheid: ik check in het instellingen-menu van de iPhone zelf. Bij algemeen --> gebruik --> gebruik mobiele netwerk.

Nogmaals bedankt voor het voorgaande antwoord en hopelijk heeft iemand ook nog een antwoord op de vraag in dit bericht!

Thx!
  #4  
Oud 08-11-11, 00:49
reprise3 reprise3 is offline
Banned
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 64
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robuust Bekijk bericht
Instellingen => E-mail, contacten etc. => Nieuwe gegevens => Push uit => naar beneden scrollen => Geavanceerd => iCloud handmatig => Hotmail handmatig etc.
Met name de laatste handelingen via "Geavanceerd" worden vaak vergeten. Prettige bijkomstigheid is dat je accu dan ook veel langer meegaat.
Dank voor de tip.
Ik zal bevindingen laten weten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 10:16
3G van Mobistar beperken Elidb Orange 1 22-09-10 12:07
Windows: Muziek beperken El_Rutgero iTunes 3 05-01-10 20:53
email instellingen om kosten beperken? jaimiefanatic Internet in buitenland (roaming) 1 05-07-09 22:46
Beperken mail download omvang? motte iPhone algemeen 3 01-06-08 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.