//

Kan geen uitnodigingen ontvangen met iCloud

Kan geen uitnodigingen ontvangen met iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje: Mijn vrouw kan met haar iPhone (icloud account) een agenda afspraak maken en mij (ook icloud account) uitnodiging. Ik krijg dan netjes een melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-11-11, 10:02
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard Kan geen uitnodigingen ontvangen met iCloud

Vraagje: Mijn vrouw kan met haar iPhone (icloud account) een agenda afspraak maken en mij (ook icloud account) uitnodiging. Ik krijg dan netjes een melding en kan die dan accepteren.

Als ik mijn vrouw uitnodig krijgt ze helemaal geen melding en komt de afspraak ook niet in haar agenda te staan. Als ik iemand anders uitnodig met icloud dan gaat dat wel goed. Het lijkt er dus op dat mijn vrouw geen uitnodigingen kan ontvangen met haar icloud account.

Hebben meer mensen hier last van? Of weet iemand hier een oplossing voor. Ik heb beide accounts al gecontrolleerd en zijn exact het zelfde. Ook met iCal en icloud.com werkt het niet.

Hoop dat iemand een oplossing heeft want dit is best vervelend.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-11, 21:24
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Ok, niemand die hetzelfde probleem heeft? Weet iemand dan waar ik dit bij apple kan melden. Snap echt niet waar het probleem zit en wil het wel graag oplossen.
  #3  
Oud 23-11-11, 00:08
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

hey, ik zit ook met hetzelfde probleem.

Bij Apple wildden ze het probleem wel oplossen maar...
ze boden alleen de eerste 30 dagen na de release van Ios5 gratis ondersteuning aan en ik had 2 keuzes...ofwel een eenmalige ondersteuning van 34.99 euro of een abonnementje nemen voor 2 jaar...

en dat zeggen ze je dan na 15 minuten in wacht gehangen te hebben.

Ik ben er niet op ingegaan omdat ik het een beetje beschamend vond.

Ik vrees dus dat ons probleem niet direct gaat opgelost zijn...
  #4  
Oud 10-06-12, 18:52
StefanV StefanV is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem en krijg geen technische ondersteuning omdat je dat maar de eerste 45 dagen hebt, echter bestond toen iCloud nog niet :/

Iemand?
  #5  
Oud 15-06-12, 09:51
StefanV StefanV is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard

Om mensen die wellicht in de toekomst ook met dit probleem te maken krijgen even een update:
1 op advies van Apple support de telefoon van mijn vriendin (waar het probleem zit) helemaal gereset en de iCloud backup teruggezet. Geen resultaat.
2. Apple wederom opgebeld en ze hebben het geescaleerd naar 2e lijns support. Ze gaan nu kijken of de account wellicht ergens corrupt is. Dit kan haast niet anders dan in haar iCloud account zitten aangezien ik via icloud.com ook een foutmelding krijg in haar agenda.

Zal later (hopelijk) de oplossing posten.
  #6  
Oud 21-06-12, 11:32
StefanV StefanV is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard

De oplossing:

Verander je wachtwoord op het device (dus apple-id) waar het probleem zit. Dit zet je iCloud account in troubleshoot modus (volgens de engineer)

Het werkt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 10:16
Kan Icloud niet verwijderen sleepie iCloud 2 30-10-11 08:00
ik kan met de ipad 2 geen verbinding maken met mijn wireless. h helenines Wi-Fi 2 21-08-11 20:17
Geen uitnodigingen via Google?! Solari iTunes 12 05-07-10 21:17
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.