//

Exchange werkt niet meer na activeren iCloud

Exchange werkt niet meer na activeren iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Out of the blue kan ik m'n Gmail, Contacten en Agenda niet meer synchen met m'n iPhone 4. Ik heb niets aan de instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-11, 16:20
retgev retgev is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard Exchange werkt niet meer na activeren iCloud

Hallo,
Out of the blue kan ik m'n Gmail, Contacten en Agenda niet meer synchen met m'n iPhone 4. Ik heb niets aan de instellingen gewijzigd, behalve dat ik iCloud heb geactiveerd op de iPhone. Maar dat is al bijna twee weken geleden.
De badge bij het mail-icoon geeft nu opeens wel '1' aan maar als ik op het mail-icoon klik, krijg ik onderstaande fouten:

E-mail ophalen is mislukt
De verbinding met de server is mislukt


Wachtwoord onjuist
Voor het wachtwoord in voor de Exchange-account 'Exchange'


Nogmaals: ik heb niets gewijzigd aan eerdere instellingen en tot gisteren toe heeft alles prima gewerkt. De telefoon aan- en uitgezet, de account er af gegooid en opnieuw aangemaakt. Wachtwoord is echt goed ingevoerd ;-).

Ik geef het op. Gmail op pc werkt gewoon goed. Ik heb wel Google Authenticator geïnstalleerd en ingevoerd. Misschien weten jullie of het daarmee te maken kan hebben? Hopelijk heeft iemand een oplossing, dit is erg onhandig vanwege m'n werk.

Bedankt en groeten,
Marion
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone synchroniseert niet met iCloud maar Exchange, wat nu? locuta iCloud 3 17-07-12 11:35
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 10:16
Icloud werkt niet op iphone thasjosjo iCloud 2 13-10-11 15:57
Exchange mail werkt niet labien iPhone algemeen 4 23-06-10 14:12
Exchange Pushmail werkt niet meer hillywood iPhone algemeen 0 28-07-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.