//

Outlook 2007: map "deleted messages" van iCloud verwijderd

Outlook 2007: map "deleted messages" van iCloud verwijderd discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen, ik synchroniseer mijn iCloud met Outlook 2007 Vanmorgen heb ik tijdens het opkuisen van mijn mailbox in outlook per ongeluk de map "deleted messages" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-11, 10:22
Sir Botex Sir Botex is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Oostkamp
Berichten: 24
Standaard Outlook 2007: map "deleted messages" van iCloud verwijderd

Goeiemorgen,

ik synchroniseer mijn iCloud met Outlook 2007
Vanmorgen heb ik tijdens het opkuisen van mijn mailbox in outlook per ongeluk de map "deleted messages" van iCloud verwijderd.
Ik heb deze opnieuw handmatig aangemaakt, maar als ik in Outlook een mail verwijder, komt deze er niet in terecht.
Wat wel vreemd is: als ik op mijn iPhone een mail verwijder, komt deze op de iPhone in de map prullenmand terecht, én in de (nieuw aangemaakte) map "deleted messages" in Outlook.
Het zijn dus enkel de in Outlook verwijderde mails die er niet in terecht komen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Dank u!

Stijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-11, 10:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maak die map opnieuw aan op de plaats waar je die moet aanmaken en dat is niet in Outlook maar in www.icloud.com.

Stel dan in www.icloud.com/#mail in waar de verwijderde berichten naar toe moeten. Outlook is een IMAP client en geen IMAP server.

  #3  
Oud 21-11-11, 10:56
Sir Botex Sir Botex is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Oostkamp
Berichten: 24
Standaard

Dank u voor de tip, maar dat is nu net het probleem:

in iCloud staat de verwijzing juist: verwijderde items gaan naar "prullenmand", en mails die op iPhone of op iCloud online verwijderd worden gaan wel degelijk naar "prullenmand" en in Outlook naar de opnieuw aangemaakte map "deleted messages".
Echter: mails die vanuit outlook verwijderd worden, "verdwijnen" gewoon, en komen NIET in "deleted messages"...

Kan je die link in outlook ook ergens herstellen cfr in iCloud?
Reageren

Labels
deleted messages, icloud, outlook 2007, prullenmand



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" Jewcookie Archief 1 11-05-11 16:21
"bestand opgegeven in plaats van map" Bafo iTunes 1 20-12-10 12:50
pop mail en nieuwe "map" of postbus Binkey01 Archief 1 28-10-08 18:37
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.