iphone 3G sychroniseerd contactpersonen niet meer na gebruik iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het activeren van iCloud op mijn iMac (lion) en iPad 2 is het niet meer mogelijk om contactpersonen te synchroniseren tussen mijn adresboek op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone 3G sychroniseerd contactpersonen niet meer na gebruik iCloud
Na het activeren van iCloud op mijn iMac (lion) en iPad 2 is het niet meer mogelijk om contactpersonen te synchroniseren tussen mijn adresboek op de iMac en mijn iPhone 3G.
Contactpersonen aangemaakt op de iMac verschijnen op de iPad 2 maar niet op de iPhone... Contactpersonen op de iPhone verschijnen dan wel weer op de iMac maar niet op de iPad 2.... Contactpersonen op de iPad 2 verschijnen dan wel weer op de iMac maar niet op de iPhone.... Wie nog volgen kan!!! Misschien is er iemand met hetzelfde probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange werkt niet meer na activeren iCloud | retgev | iCloud | 0 | 20-11-11 17:20 |
Icloud, ik kan men bestanden niet meer openen | merelkusters | iCloud | 0 | 19-10-11 17:49 |
iCloud - Welk account gebruik ik? | iRutger | iCloud | 4 | 08-10-11 13:24 |
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader | Cece2406 | iPhone algemeen | 3 | 10-04-11 13:40 |
Windows: iTunes herkent iPod nano niet meer na gebruik iPhone | Dopster | iTunes | 15 | 21-08-08 19:39 |
|
|